شناسهٔ خبر: 46722313 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه موقت ورامین خواستار شد:

امیدواریم ورامین میزبان پادگان های ارتش باشد / دیار ۱۵ خرداد نیازمند توسعه صنایع دفاعی است

امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر درخواست استقرار میزبانی پادگان های ارتش در این شهرستان گفت: دیار ۱۵ خرداد نیازمند توسعه صنایع دفاعی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، پیش از ظهر یکشنبه ۲۹ فروردین ماه در جمع خبرنگاران در خصوص روز ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را به دلاور مردان ارتش تبریک عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: اقتدار غرور آفرین ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح حافظ جمهوری اسلامی و ضامن امنیت کشور است و شهدای عزیز ارتش در دفاع مقدس،مرزها و جبهه سلامت شاهد این مدعا می باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: روز ارتش را به فرماندهان و امیران سرافراز و سربازان عزیز وطن تبریک عرض نموده و برای این عزیزان توفیقات روز افزون را خواستارم.

امام جمعه موقت ورامین یادآور شد: ورامین سرزمین قیام و کفن پوشان همیشه جاوید ۱۵ خرداد انتظار دارد با توجه بیشتر ارتش میزبان پادگان های ارتش باشد.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: سرزمین مناسب ، جغرافیای مطلوب ، کویر و جاده های آبیک قزوین به چرمشهر ورامین و بزرگراه حرم تا حرم یک شرایط استثنایی را برای رشد و توسعه این سرزمین رقم زده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران عنوان کرد: با توجه به سیاست تمرکز زدایی از تهران انتظار می رود ، نیروهای مسلح و ارتش عزیز استقرار پادگان های آموزشی در این شهرستان را مورد بررسی قرار داده و تا از این فرصت مناسب استفاده مطلوب صورت گیرد.

امام جمعه موقت ورامین در پایان سخنان خود اظهار کرد: لازم به ذکر است که قبلا مکاتباتی با مسئولان محترم صورت گرفته که امید است با پیگیری جدی مسئولان نتایج مطلوبی را شاهد باشیم.

 

پایان پیام/659

نظر شما