شناسهٔ خبر: 46713931 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

شهید «نادعلی اوغلی»؛

نگذارید اسلحه خونین من بر زمین بماند

شهید «نقی نادعلی اوغلی» در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: از عموم هموطنان حاضر در صحنه دفاع مقدس می‌خواهم که نگذارند اسلحه خونین بنده بر زمین بماند، بلکه آن را به‌دست گرفته و دشمن بعثی را هدف قرار دهند تا پرچم اسلام در روی کره زمین بر افراشته شود و همه مستضعفین مخصوصا مسلمین عالم در سایه آن از نعمت‌های خدادادی بهره‌مند شوند.

صاحب‌خبر -

نگذارید اسلحه خونین من بر زمین بماند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «نقی نادعلی اوغلی» فرزند «سرخای» دهم بهمن سال ۱۳۴۴ در شهرستان اردبیل به دنیا آمد. وی بعد از اخذ دیپلم، به‌عنوان بسیجی به جبهه اعزام شد و در پانزدهم بهمن سال ۱۳۶۵ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نایل آمد و پیکر پاک وی در گلزار شهدای علی آباد اردبیل آرام گرفت.

وصیت‌نامه شهید «نقی نادعلی اوغلی»

«بسم الله الرحمن الرحیم

پروردگارا، پس از حمد و ثنا به پیشگاه اقدست و درود فراوان به آخرین پیام بر امت حضرت محمد (ص) و عترت پاکش و سلام بر صالحین و سالکین راهت، با اشاره به فرمایشات امام خمینی که فرموده‌اند «جنگ، جنگ است و عزت و شرف ما در گرو همین مبارزات است» چنین عرضه می‌دارم؛

با عرض سلام و درود به محضر مبارک حجت الهی امام زمان (عج) و نایب بر حقش امام امت یاور مستضعفین، دشمن فرعونیان زمان، بر خود واجب می‌دانم هرچه در توان دارم، در این جنگ که بر علیه کفار زمان می‌باشد، شرکت کنم و اگر لایق شهادت بودم و در این نبرد نابرابر شهید شدم، نبردی که دشمن زبون صدامی که با ابرقدرت‌های شرق و غرب دست یکی کرده و بر ضد اسلام به پا خواسته، قیام کنم.

از عموم هموطنان حاضر در صحنه دفاع مقدس می‌خواهم که نگذارند اسلحه خونین بنده بر زمین بماند و بلکه آن را به‌دست گرفته و دشمن بعثی را هدف قرار دهند تا پرچم اسلام در روی کره زمین بر افراشته شود و همه مستضعفین مخصوصا مسلمین عالم در سایه آن از نعمت‌های خدادادی بهره‌مند شوند.

همچنین پدر و مادر گرامی، از اینکه زحمت بنده را بر عهده گرفته و تحویل جامعه نوپای اسلامی داده‌اید، از شما کمال تشکر را دارم و تنها خواهشی که از حضورتان دارم این است که در فراق بنده اگر گریه می‌کنید بر امام حسین (ع) و یاران و خویشان آن حضرت گریه کنید و بر شهادت یگانه فرزند پسرتان افتخار داشته باشید.

از شما خواهران عزیزم می‌خواهم (اگر شما را اذیت کرده باشم) بنده از تک‌تک شما حلالیت می‌طلبم و امیدوارم راه مبارزه با کفار را بعد از من به هر طریق ممکن چون حضرت زینب (س) ادامه دهید و امام و مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی را دعا کنید.

انتهای پیام/

نظر شما