شناسهٔ خبر: 46713919 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور

شهرداری بندرعباس در مقابل ویستا توربین به تساوی بدون گل دست یافت

بندرعباس- ایرنا- در چارچوب مسابقه‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور و از هفته پانزدهم تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس این شهر در مقابل ویستا توربین به تساوی بدون گل دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شنبه شب ایرنا، این دیدار بخاطر ماه مبارک رمضان بعد از افطار و در زیر نور برگزار شد که در نیمه نخست ۲ تیم پا به پای هم پیش رفتند و تیم شهرداری بندرعباس که برای کسب سه امتیاز به میدان آمده بود با بازی رو به جلو و استفاده از دوجناح توانست صاحب توپ  شود اما دوندگی بیشتر ویستا توربین باعث شد تا بازی متعادل شود و در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.
 در نیمه دوم بازهم شهرداری بندرعباس شروع بهتری داشت و چند موقعیت گل داشت و در یک مورد خطای پنالتی روی «هادی دهقانی» بازیکن تیم شهرداری رخ داد که داور به راحتی از این صحنه گذشت و سرانجام این دیدار نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.
بااین تساوی شهردای  بندرعباس ۱۳ امتیازی شد.
 داوران این بازی حسام ملا محمدی، وحید امیری، حسین سعیدنیا و سهیل کامرانی بودند.
 تیم شهرداری بندرعباس در گروه (الف) با تیم‌های علم و ادب تبریز، سپید رود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری همدان، نفت و گاز گچساران، مس نوین کرمان، ملی حفاری اهواز، اتحاد کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، ویستا توربین و محتشم تبریز هم گروه است. 
رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی برگزار می‌شود.

نظر شما