شناسهٔ خبر: 46712776 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حیدری: پرسپولیس می‌توانست الریان را شش‌تایی کند

مهدی روزخوش

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم می‌توانست الریان قطر را با نتیجه خیلی بهتری شکست دهد.

صاحب‌خبر -

سپهر حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی پرسپولیس برابر الریان قطر اظهار کرد: نیمه اول بازی خوبی را شاهد نبودیم. هوای هند شرجی بود و قطری‌ها به این هوا عادت داشتند. در نیمه نخست بازی کاملا پایاپای بود و فقط از روی ضربات ایستگاهی می‌شد گلزنی کرد اما با شروع نیمه دوم شرایط تغییر کرد و موتور پرسپولیس روشن شد.

وی افزود: گل کمال کامیابی‌نیا بسیار به موقع زده شد و باعث شد تیم حریف به هم بریزد. وقتی تیمی در دقایق ابتدایی بازی و دقایق ابتدایی نیمه دوم گلزنی می‌کند، تمرکز تیم حریف کاملا به هم می‌ریزد. به همین خاطر با گل کامیابی‌نیا پرسپولیس برگشت و تیم توانست باز هم گلزنی کند.

او همچنین گفت: پرسپولیس در صدد این بود که دو مدافع کناری الریان را دور بزند و در این تاکتیک کاملا موفق عملا کرد. بعد از گلی که تیم دریافت کرد روند بازی تغییر کرد اما بعد از گل کامیابی‌نیا دوباره پرسپولیس سوار بازی شد. فشار آنقدر زیاد بود که دفاع حریف اشتباه کرد و در ادامه با پاس زیبای امید عالیشاه شهریار توانست گلزنی کند. پرسپولیس اگر از فرصت‌های خود بهتر استفاده می‌کرد قطعا می‌توانست حریف را شش‌تایی کند.

حیدری در ادامه به گلزنی شهریار مغانلو اشاره کرد و گفت: گلزنی شهریار مغانلو بسیار خوشحال کننده بود چون این دو گل استرس را از روی مهاجمان تیم برداشت و حالا می‌توانیم امیدوار باشیم تیم در سایر بازی‌ها هم همینطور گلزنی کند. این دو گل شهریار بار سنگینی را از دوش مهاجمان پرسپولیس برداشت.

او در ادامه درباره عملکرد کمال کامیابی‌نیا هم گفت: در پازل تاکتیکی یحیی گل‌محمدی همه بازیکنان جای خود را دارند و هر بازیکنی وارد زمین می‌شود تلاش می‌کند وظیفه خود را به خوبی انجام بدهد. به همین خاطر کیفیت نیمکت نشینان پرسپولیس با بازیکنان داخل زمین برابر است و این موضوع خیلی به تیم کمک می‌کند. همه بازیکنان در چارچوب تفکرات گل‌محمدی کار می‌کنند.

وی در پایان گفتک من با این عملکردی که از پرسپولیس می‌بینم می‌توانم بگویم این تیم شانس اول قهرمانی در آسیاست اما فکر می‌کنم در نیمه نهایی می‌توانیم شاهد حضور دو نماینده از ایران باشیم.

انتهای پیام

نظر شما