شناسهٔ خبر: 46712762 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فولاد ایران ۱ - ۰ الوحدات اردن؛

کسب 3 امتیاز شیرین برای نکو و شاگردان

تیم فوتبال فولاد ایران در دومین دیدار گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا، تیم الوحدات اردن را یک بر صفر شکست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فولاد خوزستان که در اولین دیدار از مرحله گروهی با تیم السد قطر به تساوی یک بر یک دست یافت، امشب 28 فرودین ماه از ساعت 22:30 در ورزشگاه ملک فهد عربستان به مصاف تیم الوحدات اردن رفت و توانست این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تیم الوحدات از همان ابتدای دیدار یک رقابت بسته را در مقابل فولاد خوزستان آغاز کرد و در بیشتر زمان های  45 دقیقه اول توپ و میدان در اختیار فولاد مردان بود که بارها پس از نفوذ به محوطه جریمه اردنی ها موقعیت هایی را ساخته و پرداخته کردند اما منجر به گل نشد تا اینکه در دقایق پایانی سانتر محمد آبشک به سمت چپ زمین را مهران درخشان مهر دریافت کرد و شوت به عقب این بازیکن به دست بازیکن الوحدات برخورد کرد. با اعلام نقطه پنالتی کاپیتان پریرا پشت توپ قرار گرفت و توانست دروازه احمد نواس را در دقیقه 44 باز کند و اولین گل دیدار و تیمش را به ثمر برساند. در ادامه و وقت های اضافه هر چند اردنی ها از لاک دفاعی در آمدند اما فرصتی برای حضور در منطقه جریمه فولادی ها پیدا نکردند و نیمه اول این دیدار با تک گل کاپیتان قرمزهای اهواز به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار هر دو تیم صاحب موقعیت هایی بودند که در نهایت منجر به گل نشد تا فولاد ایران در دومین دیدار خود با کسب سه امتیاز شیرین از این دیدار و مجموعا چهار امتیاز(با احتساب تساوی دیدار اول با السد قطر) و تفاضل گل کمتر نسبت به النصر عربستان که امشب توانست السد قطر را با نتیجه سه بر یک شکست دهد، در جایگاه دوم گروه چهارم رقابت ها جای بگیرد.

جواد نکونام در این دیدار محسن فروزان، مهران درخشان مهر(78 وحید حیدریه)، مهران موسوی، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان، محمد میری، محمد آبشک، فرشاد احمدزاده(66 حسین ابراهیمی)، محمدرضا عباسی(66 صابر حردانی)، آیاندا پاتوسی(72 احمد عبدالله زاده) و لوسیانو پریرا(72 ساسان انصاری) را برای رویارویی با اردنی ها انتخاب کرده بود.

همچنین احمد نواس، فراس شیلبایا، یزان العرب، ابراهیم جوبری(46 صالح راطب)، خالد عاصم(61 عناس حامد)، طارق خطاب، عبدو نادیا(61 صانی سعد)، احمد طاهر هیکل، احمد زریک، فادی عواد، احمد صالح(61 رجائل عاید) نیز بازیکنان انتخاب شده توسط عبدالله محمد ابوزمع برای رویا رویی با فولاد ایران را تشکیل دادند.

تیم داوری این دیدار را علی شعیان از کویت با کمک های عباس غلام(کویت)، مازن زازفون(سوریه) و مسعود طفیلیه(داور چهارم از سوریه) برعهده داشتند.

ابراهیم جوبری(28) از الوحدات اردن نیز در این دیدار تنها بازیکنی بود که با کارت زرد داور جریمه شد. همچنین لوسیانو پریرا در این مسابقه به عنوان بازیکن برتر زمین معرفی شد.

لازم به ذکر است که دیدار بعدی فولاد با تیم النصر عربستان 31 فرودین ماه ساعت 22:30 در ورزشگاه ملک فهد عربستان برگزار خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما