شناسهٔ خبر: 46712739 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱

بلان: پرسپولیس شانس اول صعود از گروه است

تهران- ایرنا- سرمربی مطرح تیم فوتبال الریان قطر گفت: پرسپولیس شانس اول صعود از گروه ما به دور بعد لیگ قهرمانان است و برتری این تیم مقابل ما شانسی نبود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، لوران بلان سرمربی مطرح فرانسوی تیم فوتبال الریان قطر پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیم ما در نیمه اول عملکرد خوبی داشت و توانستیم روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کنیم اما در نیمه دوم در ۱۰ دقیقه شاکله تیم ما به هم ریخت و شرایط به طور کامل تغییر کرد.

وی افزود: برای موفق نیاز داریم در تمام طول مسابقه مانند نیمه اول بازی کنیم اما نتوانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. همانطور که گفتم در ۱۰ دقیقه شاکله تیم ما بر هم ریخت و این موضوع باعث شد تا فشار زیادی از سوی پرسپولیس به ما تحمیل شود.

سرمربی مطرح فرانسوی الریان تصریح کرد: نمی‌توان گفت که پیروزی پرسپولیس مقابل ما شانسی بود. آنها شانس اول صعود به دور بعد مسابقات از گروه ما هستند.

بلان گفت: با این تفاسیر عملکرد بازیکنانم در سایر دقایق نیمه دوم نیز خوب بود و به آنها افتخار می‌کنم اما برای موفق باید مانند نیمه اول بازی با پرسپولیس بازی کنیم. امیدوارم بازیکنانم در بازی بعد مقابل الوحده مانند همین ۴۵ دقیقه ابتدایی این دیدار بازی کنند.

امشب (شنبه) در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس ایران به مصاف الریان قطر رفت و در حالی‌که با یک گل عقب بود با عملکردی درخشان در نیمه دوم به برتری سه بر یک رسید. این دیدار از گروه پنجم لیگ قهرمانان و در گوای هند برگزار شد.

با این اوصاف، پرسپولیس با ۶ امتیاز صدرنشین گروه پنجم است. گوا با ۲ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و الوحده و الریان هم یک امتیازی هستند.

نظر شما