شناسهٔ خبر: 46712513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

پیام مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بمناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،در آستانه فرارسیدن 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان پیام تبریکی صادر کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،در آستانه فرارسیدن 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام تبریک سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهیگلویه وبویراحمد به شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیَانٌ مَرْصُوصٌ
بیست و نهم فروردین، روز حیات دوباره ارتش و سالروز اعتماد تاریخ ساز امام(ره) به این بازوی عظیم انقلابی، یادآور تجدید میثاق غیورمردانی است که جانانه و عاشقانه در راه تحقق آرمان های والا و انقلابی امام خود گام برداشتند.
بیست و نهم فروردین فرصت مغتنمی است تا کارنامه درخشان و افتخار آمیز ارتش جمهوری اسلامی ایران در معرض توجه عموم هموطنان عزیز بویژه جوانان فهیم ایران اسلامی قرار گیرد. به تحقیق قاطبه ملت بزرگ کشورمان ایران فراموش نخواهند نمود که ارتش مکتبی و برخاسته از متن جامعه اسلامی چگونه با نفس مسیحایی معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل (ره) در صف انقلاب قرار گرفته و در روزهای شور و حماسه و سرنوشت علی الخصوص دوران دفاع مقدس رسالت تاریخی خود را به نحو شایسته عملی کرد.
قدرت نیروهای مسلح و به طور خاص ارتش جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر ایجاد امکان حفاظت از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور از ویژگی بازدارندگی برخوردار است که به عنوان یک اهرم راهبردی در دیپلماسی منطقه‌ای و جهانی ایران ایفای نقش کرده و می‌کند.
بی‌تردید اقتدار امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ریشه در اراده آهنین همرزمان غیور و ولایی ارتش انقلابی و استحکام خانواده های کم نظیر و نجیب آنان دارد که همواره مانند کوهی محکم پشت سر کارکنان ارتش ایستاده اند تا آنها بتوانند به بهترین شکل ماموریت خود را انجام دهند و از صمیم قلب قدردان این خانواده های محترم هستیم.
تاریخ سراسر افتخار میهن عزیز اسلامی ایران به داشتن ار تش و ارتشیان غیور، جان بر کف و ایثارگر به خود می بالد و امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران و دلاور مردان درپاسداری از کیان این مرز و بوم همت عالی و ایثارگری های خالصانه داشته و دارند و در این راه شهدا و ایثار گران فراوانی تقدیم انقلاب نموده اند که به روح و روان همه آنان درود و صلوات می فرستیم.
اینجانب در پایان فرا رسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که پاسداشتی از مقام و ایثارگری شما عزیزان می باشد تبریک عرض نموده و سربلندی غرور و عزت ایران اسلامی را در پرتو رشادت های ارتش جان برکف از خداوند سبحان خواستارم و برای شما فرزندان غیور این مرز و بوم آرزوی شادکامی و بهروزی می نمایم.
سید محمد تقی علوی
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد

نظر شما