شناسهٔ خبر: 46712171 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

پرونده تهدید امنیتی انصارالله علیه رژیم صهیونیستی-۵/ سلیم المنتصر:

یمنی‌ها می‌توانند با حمله موشکی، اسرائیل را به زباله‌دان تاریخ بیندازند/ پلن B یمن برای به زانو درآوردن صهیونیست‌ها

یک تحلیلگر یمنی گفت: انصارالله می‌تواند با یک حمله موشکی موجودیت صهیونیست‌ها را به آتش بکشند، جهان دیگری را برای آیندگان ترسیم کنند و اسرائیل را به زباله‌دان تاریخ بیندازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علاوه بر وارد کردن شکست‌های سیاسی متعدد به ائتلاف متجاوز، توانسته‌اند با پیشرفته‌تر کردن سلاح‌های راهبردی خود زمین، هوا و دریا را برای متجاوزان ناامن‌تر از گذشته کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی در سند ارزیابی سالیانه خود به گروه‌های مختلفی که قصد تهاجم علیه این رژیم را دارند پرداخت و انصارالله یمن را به این ادعا که از سوی ایران حمایت مالی و تسلیحاتی می‌شود، در زمره این گروه‌ها قرار داد.  صهیونیست‌ها همچنین مدعی شدند ایران می‌خواهد حمله به اسرائیل را به‌وسیله گروه‌های تحت حمایت خود در عراق و یمن انجام دهد. این حملات می‌توانند با موشک‌های دوربرد یا پهپاد انجام شوند.

سلیم المنتصر، تحلیلگر یمنی درباره این موضوع و ابعاد تحرکات انصارالله یمن و تهدیداتی که باعث شده است صهیونیست‌ها به هراس بیفتند و نگران قدرت موشکی و پهپادی انصارالله شوند، گفت: با توجه به تغییرات لحظه‌ای در روند تجاوز به یمن و پیامدهای منطقه‌ای و بین‌المللی آن، باید هشدار داد اگر دشمن صهیونیستی حماقتی علیه مردم یمن مرتکب شود، مردم از جهاد در راه خدا علیه دشمن دریغ نخواهند کرد.

یمنی‌ها می‌توانند با حمله موشکی، اسرائیل را به زباله‌دان تاریخ بیندازند/ پلن B یمن برای به زانو درآوردن صهیونیست‌ها

وی افزود: دست جنایتکاران رژیم صهیونیستی، حکومت تروریست عربستان و متحدانشان به خون ملت یمن آغشته است و هر روز صهیونیست‌ها نگران اصابت موشک‌های انصارالله به عمق سرزمین‌های اشغالی هستند. با توجه به گزارش روزنامه معاریو، چاپ رژیم صهیونیستی، در سال‌های اخیر تل‌آویو با توجه به گزارش‌هایی درباره اینکه انصارالله ممکن است دارای سامانه‌های موشکی و پهپادی باشد که تهدیدات جدی علیه صهیونیست‌ها تلقی می‌شوند، سامانه‌های پدافند هوایی خود موسوم به گنبد آهنین را در ایلات مستقر کرده‌اند.

این تحلیلگر یمنی تأکید کرد: روزنامه هاآرتص چاپ رژیم صهیونیستی در گزارش دیگری اعتراف کرد به نظر می‌آید اسرائیل در حال مداخله نظامی در یمن است. در نتیجه این مداخله نظامی، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حق خود می‌دانند به تجاوزگری صهیونیست‌ها در زمان مناسب پاسخ دهند.  برخلاف تصور آمریکا، اسرائیل و عربستان، شگفتی بزرگی در سال‌های جنگ رخ داد که به‌ویژه صهیونیست‌ها را متحیر کرد  و آن قابلیت سازگارشدن یمنی‌ها با وضعیت جنگی، توانایی مقابله و افزایش ظرفیت‌های تسلیحاتی و فناوری‌های نظامی خود است؛ به‌گونه‌ای که می‌توانند هر لحظه دشمن صهیونیستی را تهدید کنند.

برای یمنی‌ها تنها محو رژیم صهیونیستی مهم است، آن هم به هر وسیله‌ای که بتوان شبه‌جزیره عربستان را از لوث وجودشان پاک کرد.

سلیم المنتصر گفت: مسافت زیاد میان یمن و ایلات سؤالات زیادی را درباره توانایی‌های یمن در تولید موشک‌های دوربرد ایجاد می‌کند، به‌ویژه اینکه انصارالله به صراحت اعلام کرده است بانک هدف دستگاه اطلاعات نظامی یمن شامل تل‌آویو نیز می‌شود. پیشتر عبدالله یحیی الحاکم، فرمانده شاخه اطلاعات نیروهای مسلح یمن اعلام کرده بود، یمنی‌ها بانک اهداف حیاتی و مهمی دارند که شامل عربستان، امارات و تل‌آویو می‌شود. این موضوع باعث شده است حالتی از وحشت در میان شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی به وجود آید.

بیشتر بخوانید:

انصارالله توانست معادله وحشت را تا ریاض و تل‌آویو گسترش دهد/ حرام شدن خواب بر چشمان شرکای عربستان

بندر ایلات رژیم صهیونیستی هرلحظه ممکن است از سوی انصارالله موشک‌باران شود/ قدرت مهارنشدنی مبارزان یمنی در حوزه پهپاد

وعده انصارالله حرکت به سمت محو رژیم صهیونیستی از نقشه جهان است/ حیرت اشغالگران از شگفتانه ملت یمن

وی به پلن B یمنی‌ها برای به زانو درآوردن صهیونیست‌های جنایتکار پرداخت و ادامه داد: یمنی‌ها ابزارهای زیادی برای هدف قرار دادن دشمن صهیونیستی دارند که تنها منحصر در حمله مستقیم به سرزمین‌های اشغالی نیست. همان‌گونه که عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن اعلام کرد؛ مقاومت یمن آمادگی دارد ده‌ها هزار نفر از نیروهای خود را برای آزادی کامل سرزمین‌های اشغالی در فلسطین راهی قدس کند تا در کنار آزادگان و عزتمندان جهان عرب و اسلام نقشی در آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها داشته باشند.

المنتصر گفت: فناوری نظامی فوق‌العاده‌ای که انصارالله در اختیار دارند، باعث شده است سامانه‌های ضدموشکی پاتریوت آمریکا در عربستان به‌دلیل ناتوانی در دفع حملات، به آهن قراضه تبدیل شوند؛ موضوعی که باعث شده است رژیم سعودی به‌دنبال راهی برای خروج از معرکه یمن باشد و به دستورالعمل‌های صهیونیستی-آمریکایی برای پایان دادن به تجاوزات در یمن عمل کند، زیرا غربی‌ها و سعودی‌ها فهمیده‌اند جنگ یمن مسیر معکوس به خود گرفته و آن چیزی دنبال نمی‌شود که آن‌ها می‌خواهند.

تحلیلگر یمنی تأکید کرد: سعودی‌ها برای امنیت صهیونیست‌ها و آمریکا می‌جنگیدند، ولی اکنون امنیت هر دو به خطر افتاده و قادر به دفاع از خود در برابر موشک‌ها و پهپادهای یمنی نیستند. صهیونیست‌ها مشاهده می‌کنند تهدیدات انصارالله روز به روز با شدت بیشتری اجرایی می‌شود و سعودی‌ها قادر به دفاع از خود نیستند. توپ در زمین یمنی‌هاست، می‌توانند با یک گلوله یا موشک موجودیت آن‌ها را در خاورمیانه به آتش بکشند، جهان دیگری را برای آیندگان ترسیم کنند و صهیونیست‌ها را به زباله‌دان تاریخ بیندازند.

انتهای پیام/۴۰۳۳/

نظر شما