شناسهٔ خبر: 46712170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی اشکذر:

برخورد قانونی با روزه خواری در انظار عمومی انجام می‌شود

یزدـ فرمانده انتظامی اشکذر گفت: با توجه به مشهود بودن جرم روزه خواری، با روزه خواران در ملأعام طبق قانون برخورد خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی گل‌محمدی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روزه‌خواری در ملأ عام از نظر شرعی حرام و مصداق جرم مشهود و قابل تعقیب است و معذوراتی مانند بیماری و مسافرت مجوز روزه خواری در انظار عمومی نیست.

وی، خطاب به متصدیان هتل‌ها، رستوران‌های بین راهی و مهمان‌پذیرها افزود: این اصناف فقط می تواند برای مسافران با اخذ مجوز از مراجع ذی ربط با رعایت شئون اسلامی و پوشش فضای مربوطه فعالیت کنند و ارائه خدمات توسط سایر مراکز پذیرایی از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد .

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر ادامه داد: پلیس از رانندگان وسایط نقلیه عمومی و خصوصی انتظار دارد از تظاهر به روزه خواری، استعمال دخانیات و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند و با توجه به این که در ماه رمضان فضای کشور آکنده از عطر بندگی و معنویت است شهروندان در رعایت عفاف و حجاب، مهربانی و کمک به مستضعفان و دیگر وظایف انسانی اهتمام کنند .

گل‌محمدی تصریح کرد: همکاران بنده در فرماندهی انتظامی شهرستان اشکذر تمام تلاش خود را برای تسهیل عبور و مرور و سالم سازی فضای عمومی به کار خواهند بست و مردم عزیز ضمن همکاری و همیاری در صورت مشاهده موارد خلاف، از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در اجرای قانون یاری دهند.

نظر شما