شناسهٔ خبر: 46709871 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

مجیدی:

بازی با الشرطه سخت‌ترین دیدار استقلال است/ تمرکز نداشته باشیم بازی را از دست می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همان‌طور که قبلا گفتم تمام ۶ بازی این تورنمنت بازی‌های سختی محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الشرطه عراق اظهار کرد: همان‌طور که قبلا گفتم تمام  ۶ بازی این تورنمنت بازی‌های سختی محسوب می‌شود. خیلی خوشحالم که توانستیم در بازی قبل با نتیجه‌ای خوب زمین را ترک کنیم و به پیروزی برسیم. تمام بازی‌های این گروه سخت است ولی نظر شخصی من این است که بازی فردا مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی ما در این تورنمنت است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه خوب در بازی اول ممکن است باعث غرور شود گفت: بعد از بازی اول با بازیکنانمان صحبت کردیم. به آنها گفتیم فقط شب بازی می‌توانید خوشحال باشید و فردای آن روز همه چیز را فراموش کردیم . دوباره تکرار می‌کنم فردا مهم‌ترین بازی و سخت‌ترین بازی ما در این تورنمنت است. به بازیکنانم گفته‌ام اگر فردا تمرکز کافی نداشته باشیم این مسابقه را از دست می‌دهیم.

مجیدی در خصوص شناختش از الشرطه عراق گفت: بعد از بازی با الاهلی من و همکارانم ۳-۴ بازی از لیگ عراق و همچنین بازی با الدحیل و الشرطه را تماشا کردیم. آنها تیمی فیزیکی هستند و باز هم تاکید می‌کنم فردا بازی بسیار سختی خواهیم داشت.

انتهای پیام/۴۱۲۷

نظر شما