شناسهٔ خبر: 46709225 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

زیدان: به عنوان سرمربی افتضاح نبوده‌ام

«زین الدین زیدان» در دفاع از سابقه خود در کسوت سرمربی گفت که فکر نمی‌کند به عنوان سرمربی سابقه فاجعه‌باری داشته باشد.

صاحب‌خبر -

ایرنا: «زین الدین زیدان» در دفاع از سابقه خود در کسوت سرمربی گفت که فکر نمی‌کند به عنوان سرمربی سابقه فاجعه‌باری داشته باشد.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در نشست خبری پیش از دیدار برابر ختافه در لالیگا، در عین تواضع اضافه کرد که وی تصور نمی‌کند بهترین مربی دنیا است هرچند که در پنج سال اخیر عناوین زیادی را از آن خود کرده است.

زیدان در پاسخ به این پرسش که منتقدان موفقیت را به حساب شانس می گذارند، اظهار داشت: خوش شانسم؟ بله؛ خوش شانسم که در این باشگاه بزرگ هستم.

زیدان: به عنوان سرمربی افتضاح نبوده‌ام

وی افزود: تصور نمی‌کنم به عنوان یک مربی فاجعه بار باشم. البته بی‌شک بهترین هم نیستم. شاید همیشه کارها را به بهترین شکل انجام ندهید اما مهم‌ترین موضوع این است که عشق و اشتیاق داشته باشید. بعد از آن هم یا ممکن است خوب پیش برود یا بد.

سرمربی فرانسوی در ادامه تاکید کرد: مهم این است که در هر بازی ۱۰۰درصد خود را به نمایش بگذارید و من این کار را می‌کنم و بازیکنان این کار را خاص‌تر و ویژه‌تر انجام می‌دهند. اینجا حرف‌های زیادی می‌زنند اما تغییری در اصل ماجرا ایجاد نمی‌شود. دوست دارم با شما (رسانه‌ها) بیشتر از آنچه در جمع خودمان در مورد فوتبال حرف می‌زنیم، راجع به آن صحبت کنم اما به نظر به موضوعات دیگر علاقه بیشتری دارید. البته می‌دانم که شما هم فوتبال را دوست دارید.

زیدان در خصوص آینده خود نیز مورد پرس و جو قرار گرفت اما علاقه‌ای به پاسخ نداشت و روی دیدار برابر ختافه تمرکز کرد.

وی ادامه داد: به چیزی بیشتر از بازی فردا فکر نمی‌کنم. بازی به بازی پیش می‌رویم. شما می توانید از امروز چهار یا پنج سال دیگر هم قرارداد داشته باشید اما تا فردا بیشتر دوام نیاورید و برعکس این موضوع هم صادق است. هیچ‌کس هیچ چیز نمی‌داند؛ شما(رسانه‌ها) پیش‌تر گفتید که باید از دست زیدان خلاص شویم و می‌بینید که هنوز اینجا هستم. نمی دانم در سه ماه یا یک سال آتی چه اتفاقی می‌افتد؛ اینجا هستم و فردا یک بازی در پیش داریم. دیدارهای فشرده‌ای داشتیم اما از شرایط باخبر هستیم. فکر می‌کنم بازیکنان آماده هستند. دیدار فردا قدرت بدنی بالایی می طلبد چون حریف فیزیکی است. می‌خواهیم سه امتیاز را به دست آوریم.

نظر شما