شناسهٔ خبر: 46706321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان:

محدودیت‌های کرونایی در خوزستان به مدت یک هفته تمدید شود

حیاتی خواستار تمدید مجدد محدودیت های کرونایی به مدت یک هفته در خوزستان شد و گفت: جلوگیری از تشکیل تجمعات در دستور کار قرارگاه استانی ستاد مقابله با کرونا قرار دارد که خوشبختانه تاکنون ۷۵ درصد تجمعات در استان خوزستان کنترل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «ولی الله حیاتی» امروز (شنبه ۲۸ فروردین) در نشست استانی ستاد کرونا اظهار کرد: یکی از درخواست های ما که در این جلسه باید تصمیمی درباره آن گرفته شود تمدید مجدد محدودیت ها به مدت یک هفته است.

 

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان خواستار عدم اعمال قانون مومنی شد که در شب ها برای اهدای خون به مراکز مراجعه می کنند و افزود: سازمان انتقال خون لیست افرادی که به منظور اهدای خون در مراکز حضور می یابند را فرماندهی انتظامی تحویل دهد تا از اعمال قانون آنها جلوگیری شود.

 

وی با تاکید بر اینکه جلوگیری از تشکیل تجمعات در دستور کار قرارگاه استانی ستاد مقابله با کرونا است تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۷۵ درصد تجمعات در استان خوزستان کنترل شده اما هدفی که ما برای خود در این زمینه ترسیم کرده ایم ۹۰ درصد بوده که ضرورت دارد فرماندار موضوع تجمعات را همچنان جدی بگیرند.

 

«علی فرهمندپور» عنوان کرد: ما در شهرستان دزفول با وسعت جغرافیایی در ایام عید ۱۴۷ نقطه را مسدود کردیم، اما سیل مهمانان از سایر شهرها باعث شد که پیک شیوع ویروس کرونا در دزفول به شدت افزایش یابد.

 

فرماندار دزفول ادامه داد: به محض اینکه متوجه شدیم کانون های اصلی تجمعات در کدام نقاط هستند بلافاصله انها را مسدود کردیم، خیابان ۴۵ متری، شریعتی و امام خمینی (ره) خیابان هایی هستند که کانون های تجمع در آنها وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه اقداماتی در خصوص کنترل شیوع ویروس کرونا صورت گرفته شده اضافه کرد: بر اساس تصمیمی که گرفته شد که در این راستا دزفول را به سه منطقه تقسیم کردیم.

 

وی اذعان کرد: علاوه بر این حضور میدانی در بیمارستان ها از مهمترین برنامه های ما بود از دیگر برنامه هایی که اجرا کردیم، ویژه برنامه قرار شبانه با حضور پزشکان بود، در این طرح هر شب پزشکان به یک ساعت ططبابت خودجوش خارج از تایم کاری خود مشغول می شوند.

 

فرهمندپور با بیان اینکه از برپایی ۳۸ مورد عروسی و ۶۸ مورد مراسم فاتحه خوانی جلوگیری کردیم یاد آور شد: خوشبختانه امروز بخش اوژانس ما خالی شد که در همین استا از بخش نظام پزشکی کمک دریافت کردیم علاوه براین برق کانون های تجمع از ساعت ۱۸ قطع می شود.

 

پایان پیام/690

نظر شما