شناسهٔ خبر: 46705724 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

طی هفته گذشته؛

هلال احمر خراسان جنوبی به ۲۴ مورد حادثه امداد رسانی کرد

بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امداد رسانی نیروهای هلال احمر به ۲۴ مورد حادثه طی هفت روز گذشته در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدرضا رضایی اظهار کرد: طی یک هفته گذشته نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در ۲۴ عملیات امداد و نجات حضور یافتند.

وی ادامه داد: از مجموع حوادث ۱۷ مورد جاده ای، چهار مورد سیل و آبگرفتگی و سه مورد مربوط به حوادث شهری بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در این ماموریت ها به ۲۲۸ حادثه دیده امداد رسانی شده است، افزود: ۵۹ نفر از حادثه دیده ها در حوادث جاده ای، ۱۶۶ نفر سیل و آبگرفتگی و سه نفر در حوادث شهری از خدمات امدادی بهره‌مند شدند.

وی با اشاره با اینکه ۷۹ نیروی هلال احمر در قالب ۳۳ تیم عملیاتی در این حوادث امدادرسانی داشته اند، گفت: مجموع نجات یافتگان در این حوادث ۱۲ نفر بوده که تعداد هشت نفر انتقالی و چهار حادثه دیده به صورت سرپایی درمان شدند.

رضایی ادامه داد: همچنین ۳۲ خودروی امدادی شامل ۱۹ دستگاه آمبولانس و ۱۳ دستگاه خودروی نجات در این حوادث به کارگیری شده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت شش مورد عملیات رها سازی توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است، عنوان کرد: بیشترین حوادث رخ داده به ترتیب مربوط به شهرستان های بیرجند، درمیان و سرایان بوده است.

نظر شما