شناسهٔ خبر: 46704496 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برنامه جامع آموزشی هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراها تدوین شد

سید مهدی حسینی

دبیرخانه دائمی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور، برنامه جامع آموزش هیئت‌های عالی نظارت استان را در قالب جزوه آموزشی تدوین و توزیع کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه دائمی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور برنامه جامع آموزش هیئت های عالی نظارت استان را در قالب جزوه آموزشی تدوین و توزیع کرد.

 این جزوه آموزشی با سه عنوان «وظایف هیئت های نظارت در بررسی صلاحیت داوطلبان»، «وظایف هیئت های نظارت در رسیدگی به پرونده‌های انتخاباتی» و نیز «وظایف ناظران و بازرسان در ایام برگزاری انتخابات» تهیه شده است.

برگزاری دوره‌های آموزشی اعضای هیئت های نظارت نیز که به علت شرایط ناشی از همه‌گیری کرونا و نیز با هدف صرفه‌جویی در منابع مالی به صورت وبینار و مجازی است از اول اسفند ماه ۱۳۹۹ آغاز شده و تا قبل از موعد برگزاری انتخابات ادامه خواهد داشت.

دوره‌های در حال برگزاری از سوی دبیرخانه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات به صورت وبینارهای جداگانه برای اعضای هیئت های نظارت در استان‌های ۳۱گانه کشور و در سه مرحله «آموزش هیئت های نظارت شهرستان و بخش»، «آموزش هیئت های نظارت در چگونگی رسیدگی به پرونده‌های انتخاباتی» و «آموزش ناظران و بازرسان در ایام انتخابات» طرح‌ریزی شده است.

نظر شما