شناسهٔ خبر: 46704315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

برگزاری جلسه مجازی هم‌اندیشی مدیر امور پرستاری دانشگاه با رئیس دانشکده پرستاری و مامایی و مرکز آموزش مهارتی دانشگاه

جلسه مجازی هم‌اندیشی مدیر امور پرستاری دانشگاه با رئیس دانشکده پرستاری و مامایی و مرکز آموزش مهارتی دانشگاه پیرامون دوره‌های مهارتی سطح یک و دو ICU پرستاری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تهران، معاون درمان، جلسه هم‌اندیشی پیرامون دوره‌های مهارتی سطح یک و دو ICU پرستاری با حضور سیمین رنجبران مدیر امور پرستاری دانشگاه، دکتر علیرضا نیکبخت رئیس دانشکده پرستاری و مامایی، دکتر هومن شهسواری معاون آموزشی دانشکده پرستاری، دکتر معصومه ایمانی پور استادیار دانشکده پرستاری، فاطمه میربازغ کارشناس آموزش کارکنان پرستاری و مهسا شیرینی کارشناس مرکز آموزش مهارتی دانشگاه چهارشنبه 25 فروردین 1400 در بستر TritApp برگزار شد.

در این جلسه دکتر شهسواری در خصوص فرآیند برگزاری این دوره گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیش‌بینی‌های وزارت مبنی بر نیاز به نیروی پرستاری آموزش‌دیده ICU در بیمارستان‌ها وزارت بهداشت تصمیم به برگزاری دوره‌ای کوتاه‌مدت با ارائه گواهی برای بیمارستان‌ها گرفت. آموزش تئوری با وزارت بهداشت و آموزش عملی و کارورزی‌ها با دانشگاه علوم پزشکی و دانشکده پرستاری است . بنابراین با توجه به اینکه برگزاری دوره کارورزی برعهده  دانشگاه است، باید در این خصوص سریع‌تر برنامه‌ریزی انجام شود. 

رنجبران ضمن بیان چگونگی انتخاب تا ثبت‌نام داوطلبان در سامانه خواستار برنامه‌ریزی کارورزی، طوری که با شیفتهای همکاران تداخل نداشته باشد، شد.

دکتر نیک‌بخت نیز بر برنامه‌ریزی سریع‌تر برای برگزاری دوره عملی تأکید کرد.

کد خبرنگار: 240301

نظر شما