شناسهٔ خبر: 46702553 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بازیگر نقش شکیبا در سریال احضار +تصاویر

در این گزارش به معرفی «بازیگر نقش شکیبا» در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی می پردازیم.

صاحب‌خبر -

در این گزارش به معرفی « بازیگر نقش شکیبا » در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی می پردازیم. نازنین هاشمی در این سریال ایفاگر نقش شکیبا می باشد.

سریال احضار علیرضا افخمی از اول ماه رمضان ۱۴۰۰ برابر با ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما در حال پخش است و بازیگر نقش شکیبا نظر مخاطبان را بخود جلب کرده است. برای آشنا و معرفی این بازیگر نوظهور و چهره جدید تئاتر و تلویزیون، بیوگرافی و عکس ها و اینستاگرام و فیلم ها و سریال ها و زندگی شخصی و هنری نازنین هاشمی و همسرش را برای شما منتشر کردیم. 

نازنین هاشمی بازیگر جوانی است که وقتی جلوی دوربین رفت 24 ساله بود. 

نازنین هاشمی بازیگر متولد سال ۱۳۷۶ است و کار در حوزه بازیگری را با تئاتر شروع کرد. او بعد از بازی در چند تئاتر وارد دنیای تصویر شد و در سریال احضار که یک سریال مامورایی است جلوی دوربین رفت. 
 نازنین هاشمی متولد 19 مرداد ماه است. او با حضور در کلاس های بازیگری آزاد این هنر را آموخت و وارد تئاتر شد. 

نازنین هاشمی

نازنین هاشمی، متولد ۱۹ مرداد ۱۳۷۶ در تهران است که بر خلاف فعالیت اخیرش در سینما و تئاتر و در عرصه بازیگری، در رشته شیمی تحصیل کرده و دارای تحصیلات کارشناسی مهندسی شیمی است. او دانش آموخته کلاس های آزاد بازیگری است و جدی ترین کار هنری او سریال احضار است.

ورود به فعالیت بازیگری

هاشمی در رشته شیمی در دانشگاه درس خوانده ، اما به دلیل علاقه به بازیگری، در کلاس های آزاد بازیگری و موسسات مربوطه ثبت نام کرد تا بطور حرفه ای تکنیک و فنون بازیگری را بیاموزد. وب در نهایت توانست مدرک بازیگری در آموزشگاه سینمایی جهان نما را کسب کند.

حالا در اولین نقش جدی خود در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی در ژانر ترسناک و وحشت با رده سنی ۱۴+ بازی کرده است.

از جمله کارهای نمایشی که در آنها به خوبی نقش آفینی کرده ، میتوان به نمایش زاویه ،زنجیر ،پارازیت سرشاخ ،دوشیزه جولیا ،اعترافات و اجراخوانی و نمایشنامه خوانی گاو و به همین سادگی و ….اشاره کرد.

نازنین هاشمی

بیوگرافی بازیگر نقش شکیبا در سریال احضار

سریال احضار مجموعه تلویزیونی جدید در سال ۱۴۰۰ است که به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید در ژانر ماورایی و ترسناک برای ماه رمضان است

نازنین هاشمی در این سریال در نقش دختری به نام شکییا دوست مائده و زهره که با هم دختر عمه و دختر دایی هستند در کنار بازیگرانی چون: آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی در نقش ، مینو آذرمگین در نقش زهره، دینا هاشمی و میلاد میرزایی در نقش محسن و افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایی و … می باشد.

نازنین هاشمی

 

 

نظر شما