شناسهٔ خبر: 46702191 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

ارتش ضامن بقای انقلاب اسلامی است

رکنا: نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: فداکاری و ایثار ارتش جمهوری اسلامی همواره ضامن بقا و تداوم انقلاب بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار رکنا در خرم‌آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی در دیدار با جمعی از فرماندهان لشکر ۸۴ پیاده لرستان اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی افرادی در ارتش حضور داشتند که با وجود ماموریت از سوی رژیم پهلوی برای حفظ حکومت شاهنشاهی اما، هم صدا با امام راحل در ۱۹ بهمن به ملت پیوستند و با بنیانگذار جمهوری اسلامی بیعت کردند.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز دشمن با کودتاهای طراحی شده قصد داشت ملت ایران و ارتش مردمی را به چالش بکشاند اما حمایت های امام راحل از ارتش مانع این دسیسه ها شد، ارتش بدنه و اقتدار خود را حفظ کرد و در کنار مردم به خوبی رسالت خود را انجام داد.

وی با بیان اینکه ایمان و اعتقاد ارتشیان ذاتی است تصریح کرد: وقتی آمریکا ارتش را در خدمت خود ندید شعار انحلال آن را سر داد.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: اما امام دور اندیش ایستادگی و در ۲۸ فروردین پیامی صادر کردند که ملت و ارتش برادر هستند که باید حرمت ارتش نگهداشته شود و تمام مجاهدت را برای حفظ ملت و مرز های کشور بکار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار کرد: نیروهای بسیاری در ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد که هر کدام از آنها به تنهایی می تواند الگوی شایسته برای جوانان باشد.

وی گفت: ارتش در تمامی مرزها برای دفاع از کشور حضور داشته و دارد که لشکر۸۴ لرستان نیز همواره پیشرو بوده است‌.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما