شناسهٔ خبر: 46701276 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار خوزستان از روند اجرایی پروژه های شوشتر بازدید کرد

استاندار خوزستان در سفر کاری خود به شهرستان شوشتر ضمن بازدید از روند اجرایی طرح های مختلف این شهرستان و بررسی مشکلات آنها طرح آبرسانی و توسعه شبکه آب شهر شرافت شوشتر را افتتاح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در پایان بازدیدهای خود از پروژه ها و طرح های مختلف شهرستان شوشتر در گفتگو با خبرنگاران در خصوص بازدیدهای خود و هیات همراه توضیح داد: امروز برای دومین بار به طور رسمی و برای هشتمین بار در مجموع مسائل شهرستان شوشتر را بررسی کردیم. 

استاندار خوزستان افزود: در نشست بررسی مشکلات شهرستان تقسیم کاری برای پروژه های مختلف انجام شد و امروز بازدید میدانی از این پروژه ها داشتیم و تصمیمات خوبی اتخاذ شد. همچنین در آخرین مرحله از سفر امروز افتتاح مجموعه ایستگاه پمپاژ آب شهر شرافت شوشتر انجام شد. 
سلیمانی تصریح کرد: اولین طرحی که امروز بازدید کردیم پل بند قیر بود و اصرار و تاکید داشتیم بر تسریع در پروژه و مدیرکل راه و شهرسازی جدول زمانی مشخصی را ترسیم کرد که امیدواریم بر اساس این زمانبندی کار انجام شود. 
استاندار خوزستان ادامه داد:  طرح بعدی ایستگاه پمپاژ دیلم برای آبرسانی به ۱۸  روستا بود که قرار شد تخصیص آب و تجهیز این ایستگاه پمپاژ انجام شود گرچه این ایستگاه مشکلاتی داشت و قرار شد برای سه چاه به صورت موقت مجوز داده شود و کار حفاری صورت گیرد که میزان آب را بالا ببرد تا زمانی که مسائل پمپاژ بررسی و حل شود. 
نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: بازدید بعدی که داشتیم از ایستگاه برق ۱۳۲ کیلوولت میان آب شوشتر بود که مدیرعامل برق منطقه‌ای قول تکمیل آن را تا پایان تیرماه داده است. 
استاندار خوزستان ادامه داد: موضوع بعدی سفر امروز  طراحی و اجرای میدان سه راهی شلیلی توسط راهداری بود که مباحثی در این رابطه داشتیم و قرار شد طراحی در خصوص آن انجام و به ما برای تصمیم گیری ارائه شود.
سلیمانی بیان کرد: طرح بعدی بازگشایی و تکمیل خیابان شیخ جعفر در بافت تاریخی بود که قرار شد ظرف دو هفته کار کارشناسی آن انجام شود و راه و شهرسازی از محل واگذاری ۱۰ درصد سهم شهرداری کمک کند و با همکاری دفتر فنی،  معاون عمرانی استانداری، راه و شهرسازی و شهرداری جدول زمانی آن مشخص شود که این خیابان بازگشایی شود و تملک آن انجام شود. 
استاندار خوزستان عنوان کرد: همچنین طراحی و اجرای پل بالای آرامگاه شیخ شوشتری در دو قسمت توسط شهرداری و راه و شهرسازی مطرح شد و قرار شد این طراحی به ما ارائه شود که تصمیم گیری نهایی داشته باشیم. 

استاندار خوزستان ادامه داد: بازدید بعدی از آبشارهای ثبت جهانی شوشتر بود که تصمیم خوب و انقلابی در این رابطه گرفته شد و قرار شد پشت بندها را لایروبی کنند و جلوی بندها را هم خاکبرداری کنند که حدود ۳.۵ میلیارد تومن هزینه دارد و شروع کار آن قرار شد از نیمه اردیبهشت به مدت ۴ ماه باشد. 

سلیمانی بیان کرد:همچنین در خصوص زیرگذر شرافت بررسی صورت گرفت و مدیرکل راه و شهرسازی قول داد اسناد مناقصه آن را سریعتر منتشر نماید که سریعتر انجام شود.

برچسب‌ها:

نظر شما