شناسهٔ خبر: 46699199 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

پرداخت مطالبات کارکنان و کارگران بازنشسته شهرداری سنندج

موج نیوز

مدیر مالی شهرداری سنندج گفت: سال گذشته 65 میلیارد ریال از مطالبات بازنشستگان شهرداری سنندج پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آسیه یوسفی صبح امروز شنبه با اعلام این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه ها، اظهار کرد: مطالبات بازنشستگان سال گذشته کارکنان وکارگران شهرداری پرداخت شد. 

مدیر مالی شهرداری سنندج افزود: براساس بخشنامه ابلاغی و طبق قانون مدیریت خدمات کشوری در راستای کاهش حجم و منطقی کردن اندازه دولت و همچنین به منظور ایجاد ظرفیت لازم مبنی بر بهره‌گیری از توانمندی‌های جوانان برای تصدی پست‌های مدیریت حرفه‌ای و افزایش سهم و نقش آنان در مدیریت اجرایی کشور بازنشستگی پرسنل با سنوات خدمتی کامل در دستور کار قرار گرفت. 

یوسفی خاطرنشان کرد: از سال 96 تا پایان سال گذشته 225 نفر از همکاران این مجموعه بازنشسته شده‌اند که 43 نفر آنها در سال 96 نفر، 51 نفر سال 97، 79 نفر در سال 98 و در سال گذشته نیز 52 نفر بازنشسته شده‌اند. 

وی از پرداخت 65 میلیارد ریال از مطالبات کارکنان و کارگران بازنشستگان شهرداری در سال 99 خبر داد و اعلام کرد: این مبلغ برای تسویه پاداش پایان خدمت، سنوات، مانده مرخصی و مطالبات مرتبط با احصاء سابقه و حق بیمه 4 درصد سخت و زیان‌آور  کارکنان وکارگران پرداخت شد.

 یوسفی افزود:  فقط مطالبات همکارانی که در اسفند  ماه سال گذشته بازنشسته شده و هنوز میزان مزایای پایان خدمت آنها برآورد نشده پرداخت نشده است و به محض مشخص شدن مزایا نسبت به پرداخت آن اقدام خواهیم نمود. 

مدیر مالی شهرداری سنندج تصریح کرد: علاوه بر رویکرد جوان گرایی، تکریم پرسنل باسابقه برای تمام پرسنلی که در شرف بازنشستگی بوده براساس برنامه زمانبندی شده بازنشسته خواهند شد و انجام تشریفات اداری برای بازنشستگی همکاران و پرداخت مزایای پایان خدمت آنها در اولویت کاری این شهرداری قرار دارد.

نظر شما