شناسهٔ خبر: 46697108 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرکل ارتباطات همراه اول:

فعالیت ها و مسئولیت های اجتماعی همراه اول فصلی نیست

مدیرکل ارتباطات همراه اول: فعالیت ها و مسئولیت های اجتماعی همراه اول فصلی نبوده واین فعالیت ها در تمامی زمینه ها وبصورت مستمر وهمیشگی ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برناازایلام ;سید یاسر رایگانی مدیر کل ارتباطات شرکت همراه اول در گفتگو اداره کل روابط عمومی با قرارگاه جهادی فرهنگی حضرت مهدی (عج) درباره فعالیت های این شرکت در ارتباط با کمک های مومنانه اظهار کرد: یکی از مسئولیت‌های اصلی شرکت همراه اول ، این است که همیشه در بحران ها و مواقع نیاز،  وظیفه خود میدانسته که در کنار هموطنان  عزیز باشد، و این همراهی از طریق کمک های مومنانه صورت می گیرد، از قبیل این کمکها شامل توزیع اقلام در مناطق محروم می باشد. 

وی با اشاره به دیگر کمک های مومنانه گفت: در این دو الی سه سال اخیر، سرپل ذهاب توانستیم هشت مدرسه را به توفیق الهی  با مشارکت صددرصدی شرکت همراه اول در مناطق زلزله زده احداث کنیم و در حال حاضر این مدارس در اختیار دانش آموزان این خطه کشور است.

در ادامه مدیر کل ارتباطات و شرکت همراه اول با اشاره به کمک های مومنانه در زلزله شهرستان سی سخت عنوان کرد: بهمن ماه سال قبل در شهر سی سخت استان کهکیلویه و بویر احمد زلزله ای پیش آمد که شرکت همراه اول اولین گروه پیشرو بود که در منطقه حضور پیدا کرد و کمک های مورد نیاز هموطنانمان را در قالب، پتو؛ چادر، بسته های غذایی  تقدیم آنها کرد. 

رایگانی با بیان اینکه مسئولیت های اجتماعی فصلی  نیست اظهار کرد:  در طول سال این کمک ها به مناطق محروم کشورمان و به ویژه هموطنان عزیز وآسیب دیده در حال انجام است. شرکت همراه اول،  هدف مسئولیت های اجتماعی اش فقط بحث محرومیت زدایی نیست. 

وی افزود: در ایام محرم و فاطمیه پخش زنده هیات های مذهبی را داشتیم که در هر شب بیش از هزار هیات را آنلاین کردیم با امکاناتی چون اینترنتی که در اختیارشان قرار دادیم.

مدیر کل ارتباطات و شرکت همراه اول  خاطرنشان کرد: فعال کردن اینترنت برای جامعه پزشکی کشور و زحمت کشان خط مقدم بیماری کرونا را داشتیم. از دیگر فعالیت های ما  بحث ویژه فرهنگیان بود که در راستای خدمات آموزشی این کمک ها را انجام دادیم که همچنان هم ادامه دارد.

وی افزود: همچنین درخصوص بسته ها و اقلام با قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی (عج) کمک صددرصدی به مناطق محروم و بی بضاعت استانهای محروم را داشتیم.

سید یاسر رایگانی در خاتمه گفت: بحث بسته های دانشجویی را داشتیم که در اختیار طلاب و دانشجویان کشورمان قرار گرفت. فعالیت ها و مسئولیت های اجتماعی همراه اول فصلی نیست و همچنان ادامه دارد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما