شناسهٔ خبر: 46696905 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

جنگ ستارگان فوتسال در سالن هندبال

بازی این هفته تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون در لیگ برتر فوتسال جدا از حساسیت‌های همیشگی، از این حیث حائز اهمیت است که تا حدود زیادی تکلیف گیتی‌پسند را برای قهرمانی در این رقابت ها مشخص خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی - هفته ششم از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال یکشنبه شب در شهرهای تهران، ساوه و کرج برگزار می‌شود. در تهران تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان با هم روبه‌رو می‌شوند. با توجه به محرومیت مسی ها از میزبانی مقابل گیتی‌پسند، بازی این تیم با اصفهانی ها در سالن هندبال تهران برگزار می‌شود. کفپوش این سالن به کفپوش سالن پورشریفی تبریز و سبک بازی مسی ها شباهت دارد و آن‌ها به این دلیل این سالن را برای میزبانی این دیدار انتخاب کردند تا در پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی خود باشند.

شاگردان علی افضل و احمد باغبانباشی در تقابل با تیم سابق خود انگیزه‌های زیادی دارند. این در حالی است که گیتی پسند ها چیزی برای از دست دادن ندارند و برای پیروزی در این بازی باید به آب و آتش بزنند تا همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند. تیم اصفهانی این فصل با هدایت وحید شمسایی از تیم های خوب لیگ برتر فوتسال بوده اما با توجه به تساوی در دو بازی خارج از خانه مقابل مقاومت البرز و فرش آرای مشهد نسبت به مس سونگون چهار امتیاز عقب افتاده و اگر در بازی با حریف دیرینه خود این تیم را شکست ندهند از کورس قهرمانی عقب خواهند افتاد.

سپهر محمدی، اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلی،محمدرضا سنگ سفیدی و سعید عباسی در گیتی‌پسند در تقابل با علیرضا صمیمی، سعید مومنی، فرهاد فخیم، مسلم اولادقباد، میثم خیام و علیرضا عسگری در مس دیداری جذاب و دیدنی را رقم می زنند. با توجه به شرایط مس سونگون در جدول آنها در جنگ ستارگان از لحاظ روحی شرایط بهتری دارند به خصوص که در دوره‌های اخیر تقابل با تیم اصفهانی را نیز به سود خود خاتمه دادند. در دیگر بازی این هفته سن ایچ ساوه میزبان کراپ الوند است. دو تیم در دور رفت در الوند به تساوی رضایت دادند و سن ایچ در بازی خانگی مصمم به پیروزی است. هر دو تیم همچنان از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردارند و به نظر می‌رسد تیم بازنده در این دیدار کار دشواری برای رسیدن به قهرمانی خواهد داشت.

در سومین بازی دو تیم مقاومت البرز و فرش آرای مشهد با هم روبرو می شوند. مقاومت در بازی رفت در مشهد شکست سنگینی را به فرش آرا تحمیل کرد با این حال در ادامه عملکرد چندان خوبی نداشتند و به نظر می‌رسد بازی دو تیم که شانس کمی برای قهرمانی در لیگ برتر دارند تنها برای رسیدن به یک جایگاه بهتر در جدول رده بندی است.

برچسب‌ها:

نظر شما