شناسهٔ خبر: 46692836 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم کرمان و راور:

آسیب سیلاب به ۹ واحد مسکونی روستای پشوییه/خسارات مردمی جبران شود

کرمان - نماینده مردم کرمان و راور از بروز سیلاب در روستای پشوییه شهداد خبر داد و گفت: بر اثر سیلاب ۹ واحد مسکونی دچار خسارت جدی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی عصر جمعه در بازدید از روستای سیلزده پشوییه اظهار کرد: بر اثر بارش‌های دو روز گذشته شاهد وقوع سیلاب در این روستا و خسارت جدی به ۹ واحد مسکونی هستیم.

وی از خسارت مسیر انتقال آب کشاورزی به این روستا خبر داد و افزود: همچنین ۱۸ کیلومتر از مسیر جاده خاکی و هشت کیلومتر هم به جاده آسفالت این منطقه خسارت وارد شده است.

پورابراهیمی از خسارت به شبکه برق رسانی این روستا خبر داد و گفت: تلاش برای ترمیم شبکه و وصل مجدد برق روستای پشوییه و روستای کشیت در حال انجام است.

وی گفت: بسیج برای رفع مشکلات ناشی از سیلاب در این منطقه وارد عمل شده و تلاش برای رفع مشکلات توسط دستگاه‌های مربوطه و امدادی هم در حال انجام است.

نماینده مردم کرمان و راور بیان کرد: باید از سوی فرماندار و مدیران حوزه مدیریت بحران راهکارهای مناسب کارآمدی برای جلوگیری از بروز چنین حوادثی به کار گرفته شود چرا که این روستا سال هاست که با مشکل سیلاب مواجه می‌شود.

وی با ابراز امیدواری در خصوص عادی شدن شرایط طی چند روز آینده در این روستا، افزود: خسارت‌هایی که سیلاب به مردم وارد کرده باید برآورد و جبران شود و توسط دستگاه‌ها متولی در این زمینه چاره اندیشی شود.

نظر شما