شناسهٔ خبر: 46678990 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هزینه ما کمتر از تعدادی تیم پایین جدول است؛

نوشی‌صوفیانی: شگفتی‌ساز لیگ برتر هستیم

دروازه‌بان مس رفسنجان معتقد است توانایی ادامه روند خوب‌شان تا پایان فصل را دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، داوود نوشی‌صوفیانی درباره برتری مس رفسنجان مقابل سایپا اظهار کرد: پس از چند مسابقه که با وجود نمایش خوب و فقط بخاطر بدشانسی به برتری نمی‌رسیدیم، این هفته مزد تلاش زیاد مجموعه تیم را گرفتیم و خدا را شکر بدشانسی هم دست از سر ما برداشت و موفق شدیم سایپا را شکست دهیم.

 

او ادامه داد: سایپا شرایط خوبی در پایین جدول نداشت و بازیکنان این تیم آمده بودن تا سه امتیاز را بگیرند ولی بازیکنان ما دستورات تاکتیکی که آقای ربیعی گفته بودند را اجرا کردند و موفق شدیم در روزی که می‌توانستیم یکی، دو گل دیگر بزنیم، برنده شویم و به شرایط بهتری برسیم.

 

دروازه‌بان مس رفسنجان اضافه کرد: روند خوبی که پس از هفته پنجم لیگ برتر داشتیم را از همین هفته شروع کردیم و منتظر باشید تا دوباره بازی‌های خوبی از مس رفسنجان همراه با کسب نتیجه ببینید. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند تا همین جایگاه را حفظ کنیم و بین بالای جدولی‌ها بمانیم.

 

نوشی‌صوفیانی در مورد اینکه گفته می‌شود مس رفسنجان هزینه زیادی در این فصل داشته، عنوان کرد: به غیر از سه، چهار باشگاه که فاصله هزینه‌ای آنها بالاتر از بقیه است، همه تیم‌ها تقریبا نزدیک به هم هزینه می‌کنند و نمی‌توانید بگوید مس فقط بخاطر اینکه خرج کرده، نتیجه گرفته است. همدلی زیادی در تیم ما و همه می‌خواهند که موفق شویم و به نظرم شگفتی‌ساز لیگ برتر هستیم و می‌توانیم این روند را ادامه دهیم.

نظر شما