شناسهٔ خبر: 4667114 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

مسافران پرواز ماهان در تصادف اتوبوس کشته شدند+تصاویر

اتوبوس حامل مسافران پرواز ماهان از مشهد به تهران که برای رسیدن به ساری، مسیر اتوبوس را انتخاب کردند در منطقه سوادکوه مازندران، تصادف کرده و 15 نفر در این حادثه جان خود را از دست داده اند.

صاحب‌خبر -
گروه حوادث – تصادف اتوبوس در منطقه سوادکوه مازندران، باعث مرگ 15 نفر شد. 

مسافران پرواز ماهان در تصادف اتوبوس کشته شدند

به گزارش بولتن نیوز، به دلایل موجهی که باعث تغییر مسیر پرواز شرکت هواپیمایی ماهان شد و مسیر پرواز مشهد ساری به مشهد تهران تغییر یافت، تعدادی از مسافران برای رسیدن به مقصد خود در ساری، سفر با اتوبوس را انتخاب کردند، که در مسیر حرکت در اثر حادثه تصادف در جاده سوادکوه مازندران جان خود را از دست دادند. 
یکی از مسافران اتوبوس در گفت وگو با خبرنگار ما اعلام کرد: اتوبوس حامل مسافران پرواز ماهان از مشهد به تهران که برای رسیدن به ساری، مسیر اتوبوس را انتخاب کردند در منطقه سوادکوه مازندران، تصادف کرده و 15 نفر در این حادثه جان خود را از دست داده اند. 
وی افزود:  بعد از تغییر مسیر پرواز هواپیمای ماهان که به دلایل موجه از مشهد به جای ساری راهی تهران شد، مسوولان پیشنهاد کردند که مسافران می توانند برای رسیدن به ساری از اتوبوس استفاده کنند و یا راهکار دیگری را بپذیرند. 
وی ادامه داد: تعدادی از این مسافران که از تهران با اتوبوس راهی ساری شدند، به علت حادثه تصادف در منطقه سوادکوه مازندران، جان خود را از دست دادند. 

یکی از مسوولان شرکت هواپیمایی ماهان در تماس خبرنگار ما با ایشان اعلام کرد: تمام مقررات و خدمات مناسب جهت رفاه حال مسافرانی که در این تغییر مسیر پروازی در پرواز مشهد به تهران مسافر این شرکت بوده اند، رعایت شده و برای مسافران که به مسیرهای مختلف سفر کرده اند تمهیدات و امکانات لازم در نظر گرفته شده است تا به سمت مقصد نهایی خود سفر کنند. اما متاسفانه تصادف اتوبوس تهران به ساری برای تعدادی از مسافران به مقصد ساری، باعث حادثه ای شد که تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند. ضمن تسلیت و ابراز همدردی با این هموطنان، برای آنها صبر مسئلت داریم.

برچسب‌ها:

نظر شما