شناسهٔ خبر: 46662732 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در نخستین روز از ماه رمضان؛

اصناف همدان همچنان همکاری مطلوب با ستاد ملی کرونا دارند

در نخستین روز از ماه مبارک رمضان بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی اصناف گروه‌های ۲، ۳، ۴ در شهر همدان همچنان تعطیل هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محدودیت فعالیت تمامی گروه‌های شغلی ۲ و ۳ و ۴ از روزی که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده است,همچنان ادامه دارد و امروز همزمان با  اول ماه مبارک رمضان, شهر همدان تعطیل است و صرفا مشاغل ضروری گروه یک اجازه فعالیت داشتند و فعالیت بازار‌های روز، بساط گستران و دست فروشان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مرکز همدان در بررسی میدانی از بازار ها‌ی شهر همدان مشاهده کرده  تمامی اصناف گروه‌های ۲، ۳ و۴ تعطیل بودند و هیچگونه فعالیتی نداشتند و اصناف این استان همکاری مطلوبی با ستاد ملی مقابله با کرونا داشتند.

استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و باید همه مردم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و جلوگیری از دورهمی‌ها از انتشار این ویروس منحوس جلوگیری کنند.

<div id="video-display-embed-code_13793314"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7726753/13793314?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/غ

نظر شما