شناسهٔ خبر: 46662711 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس تاکید کرد:

لزوم تسریع در پیشرفت و ساخت کتابخانه مرکزی ساری

بابایی‌کارنامی بر لزوم تسریع در پیشرفت و ساخت کتابخانه مرکزی ساری تاکید کرد و گفت: به زودی با رایزنی‌های موثر و مفید این پروژه عظیم افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از ساری، «علی بابایی کارنامی» امروز(25 فروردین ماه) در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها"، تحقق این شعار محوری نیازمند همراهی و مشارکت همه مسئولان است.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس خواستار همکاری بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی برای تکمیل ساخت کتابخانه مرکزی ساری شد و گفت: در راستای تحقق شعار سال باید موانع ساخت کتابخانه مرکزی برطرف شود تا هرچه زودتر شاهد افتتاح این مرکز باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه تزریق اعتبار برای ادامه ساخت کتابخانه مرکزی ساری باید به موقع انجام شود، بر تقسیم عادلانه بودجه ۱۴۰۰ تاکید کرد.

 

بابایی‌کارنامی ضمن تقدیر از دغدغه و تلاش و پیگیری‌های موثر اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران ابراز امیدواری کرد به زودی با رایزنی‌های موثر و مفید این پروژه عظیم افتتاح می‌شود.

 

پایان پیام/708

نظر شما