شناسهٔ خبر: 46662454 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سخنگوی قوه قضائیه:

لزوم ارتباط سامانه حمایت از زندانیان با سامانه اشتغال

اسماعیلی گفت: سامانه حمایت از خانواده زندانیان باید با سامانه اشتغال مرتبط شود و برای اینکه ارتباطات، حداکثری شود از درآمد‌های خود زندانی در حوزه اشتغال به خانواده‌هایشان کمک کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه عصر امروز در مراسم رونمایی از سامانه حمایت از خانواده زندانیان که در محل سازمان زندان‌ها برگزار شد، اظهار داشت: کار زندان‎بانی، دگرخواهی است. ما در حوزه زندان‌بانی برای خدمت به دیگران و نه برای جلب منفعت؛ چه برای خدمت به زندانی، چه خدمت به خانواده زندانی و چه سایر شهروندان آمده‌ایم. 

وی افزود: آنچه که امروز از ماه مبارک رمضان و از فرصت زیبای آمادگی برای ماه رمضان، همه مؤمنان مأمور به انجام آن برای رسیدن به تقوا هستند، در سازمان زندان‌ها بیشتر از هرجای دیگر است.

اسماعیلی بیان کرد: عبور از خود، گذشت از خود، خداخواهی و دگرخواهی جزو اولویت کاری ما در سازمان زندان‌ها است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: بهترین مسیر برای رسیدن به تقوا در ماه رمضان خدمت در سازمان زندان‌هاست.

وی گفت: ما به دنبال خیرخواهی و نجات زندانیان هستیم که اگر زندانی این مهم را متوجه شود، ما به هدفمان رسیده ایم.

اسماعیلی تصریح کرد: زندان، کوچه بن‌بستی است که راه فرار ندارد اما راه برگشت دارد، زندان، آخر دنیا نیست و راه برگشت دارد و باید بستر و شرایط را برای زندانی فراهم کرد.

سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: اینکه زندانی ببینید، ما پیگیر تعیین و تکلیف و روشن شدن وضعیت آن هستیم مانند کاری که در طرح پایش زندانیان انجام شد، ضروری و مهم است.

وی گفت: سامانه حمایت از خانواده زندانیان باید با سامانه اشتغال مرتبط شود و برای اینکه ارتباطات، حداکثری شود از درآمدهای خود زندانی در حوزه اشتغال به خانواده‌هایشان کمک کنیم و همیشه چشممان به کمک‌های خیران نباشد.

اسماعیلی در پایان گفت: اگر اشتغال زندانیان به ۸۰ درصد رسید کمک به خانواده زندانیان هم باید به ۸۰ درصد برسد.

انتهای پیام/ ۱۱۸

نظر شما