شناسهٔ خبر: 46662040 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون فوتبال | لینک خبر

گرشاسبی:سازمان موجود لیگ فوتبال در جهت شفافیت و بهینه سازی حرکات خوبی در دو سال اخیر انجام داده است

رییس کارگروه تخصصی امکان سنجی حقوقی و اجرایی تعیین فرایند برون سازمانی سازمان لیگ فوتبال نکاتی را درخصوص تشکیل دومین نشست این کارگروه ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون،دومین نشست کارگروه تخصصی امکان سنجی حقوقی و اجرایی تعیین فرایند برون سازمانی سازمان لیگ فوتبال با حضور منصور قنبرزاده،سرپرست دبیرکلی فدراسیون، حمیدرضا گرشاسبی،رییس کارگروه تخصصی امکان سنجی حقوقی و اجرایی تعیین فرایند برون سازمانی سازمان لیگ فوتبال و بهرام رضاییان،احمدرضا براتی،غلامرضا رفیعی غلامرضا آل اسحاق و صادق رییسی کیا (اعضای کارگروه) امروز در دفتر سرپرست دبیرکلی فدراسیون برگزار شد.
حمیدرضا گرشاسبی در خصوص این نشست گفت: در جمع بندی مطالبی که صورت گرفت و با توجه به اینکه سازمان موجود لیگ فوتبال در جهت شفافیت و بهینه سازی حرکات خوبی در دو سال اخیر انجام داده است،ضمن تشکر از تلاش ویژه عزیزان به ویژه حیدر بهاروند،
کارگروه مصوب کرد در جهت اصلاح تقویت و ارتقا شرایط موجود  سازمان لیگ، با هماهنگی رییس سازمان لیگ برنامه ریزی دفیق تری در این زمینه داشته باشد.
وی ادامه داد:مقرر شد در جلسات بعدی از حیدر بهاروند،سرپرست نایب ریسی دوم و رییس سازمان لیگ فوتبال دعوت شود تا جهت حضور و ارائه پیشنهادات لازم در جهت سرعت بخشیدن به تصمیم گیری در کارگروه،حضور یابد.
وی در پایان گفت:در این کارگروه در دو بخش حقوقی و اجرایی اقتصادی تصمیماتی اتخاذ خواهد شد که اخبار آن از طریق سایت رسمی فدراسسون فوتبال اطلاع رسانی می شود.

نظر شما