شناسهٔ خبر: 46661757 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اسماعیلی:

لزوم ارتباط سامانه حمایت از زندانیان با سامانه اشتغال

سخنگوی قوه قضاییه گفت: سامانه حمایت از خانواده زندانیان باید با سامانه اشتغال مرتبط شود و برای اینکه ارتباطات، حداکثری شود از درآمدهای خود زندانی در حوزه اشتغال به خانواده‌هایشان کمک کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین اسماعیلی عصر امروز در مراسم رونمایی از سامانه حمایت از خانواده زندانیان که در محل سازمان زندان‌ها برگزار شد، اظهار کرد: کار زندان‌بانی دگرخواهی است، ما آمده ایم در حوزه زندان بانی برای خدمت به دیگران نه برای جلب منفعت، چه برای خدمت به زندانی، چه خدمت به خانواده زندانی و چه سایر شهروندان.

وی افزود: آنچه که امروز از ماه مبارک رمضان و از فرصت زیبا و مهیای ماه رمضان همه مؤمنان مأمور به انجام آن برای رسیدن به تقوا است در سازمان زندان‌ها بیشتر از هرجای دیگر است.

اسماعیلی بیان کرد: عبور از خود، گذشت از خود، خدا خواهی و دگر خواهی جزو اولویت کاری ما در سازمان زندان‌ها است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: بهترین مسیر برای رسیدن به تقوا در ماه رمضان خدمت در سازمان زندان‌ها است.

وی گفت: ما به دنبال خیرخواهی و نجات زندانیان هستیم که اگر زندانی این مهم را متوجه شود ما به هدفمان رسیده ایم.

اسماعیلی تصریح کرد: زندان کوچه بن بستی است که راه فرار ندارد اما راه برگشت دارد، زندان آخر دنیا نیست و راه برگشت دارد و باید بستر و شرایط را برای زندانی فراهم کرد.

سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: اینکه زندانی ببینید ما پیگیر تعیین و تکلیف و روشن شدن وضعیت آن هستیم مانند کاری که در طرح پایش زندانیان انجام شد، ضروری و مهم است.

وی گفت: سامانه حمایت از خانواده زندانیان باید با سامانه اشتغال مرتبط شود و برای اینکه ارتباطات، حداکثری شود از درآمدهای خود زندانی در حوزه اشتغال به خانواده‌هایشان کمک کنیم و همیشه چشممان به کمک‌های خیران نباشد.

اسماعیلی ادامه داد: اگر اشتغال زندانیان به ۸۰ درصد رسید کمک به خانواده زندانیان هم باید به ۸۰ درصد برسد.

نظر شما