شناسهٔ خبر: 46661324 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

به اهداف ترسیم شده سال ۹۹ دست یافته ایم

رییس پلیس تهران بزرگ در همایش فرماندهان، روسا و مدیران بیان داشت: به اهداف ترسیم شده سال ۹۹ دست یافته ایم.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی این فرماندهی با قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه و ایثار گرانه کارکنان این فرماندهی در سال ۹۹، بیان داشت: بحمدالله با تلاش جمعی و مجاهدت‌ها و ایثار و حضور مقتدرانه همکارانم در حوزه‌های مختلف انتظامی و ترافیکی پلیس پایتخت در سال ۹۹ موفقیت‌های بزرگی را در حوزه‌های مختلف کسب کرده ایم و به اهداف ترسیم شده دست پیدا کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه امنیت تعطیل بردار نیست، افزود: در سال گذشته علیرغم مواجه شدن با پدیده‌ای ناشناخته به نام ویروس کرونا با رعایت دقیق ملاحظات و پروتکل‌های بهداشتی اجازه ندادیم که کوچکترین خلایی در حوزه تامین امنیت و آرامش مردم ایجاد شود.

رییس پلیس تهران بیان داشت: در سال ۹۹ با اقدامات صورت گرفته و با اجرای طرح‌های ابتکاری در حوزه پلیس‌های تخصصی در کشف جرایم ۸ درصد افزایش داشته ایم.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه هر سه ثانیه یک تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ پلیس پایتخت داریم، بیان داشت: با بررسی‌های صورت کرفته با صحت و سرعت عملکرد تیم‌های عملیاتی ۱۱۰ رضایت مردمی از این بخش به ۹۱ درصد رسیده است که این نشان دهنده عملکرد خوب و مناسب تیم‌های ۱۱۰ ما است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کسب رتبه برتر اشراف فرماندهی پلیس پایتخت در بخش‌های مختلف، عنوان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته ده رتبه پلیس پایتخت در اشراف فرماندهی رتبه اول کشوری را کسب کرده اند که این موضوع در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

رییس پلیس تهران با تاکید بر اینکه تکریم مردم همواره از اولویت‌های اصلی و مهم ما می‌باشد، بیان داشت: در بهبود فضای خدمت و مناسب سازی اماکن انتظامی اقدامات خوبی داشته ایم که می‌توان گفت پلیس پایتخت در این حوزه جز استان‌های پیشتاز و برتر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما