شناسهٔ خبر: 46657695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نیمی از کادر درمان استان لرستان واکسینه شدند

گروه استان‌ها- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تاکنون بیش از ۸ هزار دوز واکسن کرونا در لرستان تزریق و نزدیک به ۵۰ درصد از کادر درمان استان واکسینه شده‌اند.

صاحب‌خبر -

صالح آزادبخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  خرم‌آباد  اظهارداشت: از ابتدای شروع تزریق واکسن کرونا در لرستان تا صبح امروز در مجموع 8 هزار و 527 دوز تزریق شده است که از این تعداد 4 هزار و 219 دوز مورد استفاده کادر درمان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون 341 دوز از واکسن کرونا برای کارکنان اورژانس 115 و 165 دوز برای سالمندان بهزیستی تزریق شده است افزود: تاکنون جانبازان 365 دوز، پاکبانان 577 دوز و کارکنان آرامستان‌ها 231 دوز واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه تاکنون 236 دوز واکسن کرونا برای اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تزریق شده است عنوان کرد: کارکنان بهداشت 987 دوز واکسن، نظام پزشکی خرم‌آباد 311 دوز و نظام پزشکی سایر شهرستان‌های استان نیز 189 دوز دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه محموله جدید واکسن کرونا هفته آینده وارد لرستان می‌شود بیان کرد: فعلا اولویت تزریق این واکسن با کادر درمان است و تمام تلاش ما این است که تمامی نیروهای کادر درمان ( به استثنای پرسنلی که تمایلی به دریافت واکسن ندارند) طی یک تا دو هفته آینده واکسینه شوند.

آزادبخت با بیان اینکه محموله جدید واکسن کرونا که هفته آینده وارد استان می‌شود فقط برای کادر درمان استفاده می‌شود خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز نزدیک به 50 درصد از کارکنان حوزه درمان واکسینه شده‌اند و پس از واکسیناسیون کادر درمان افراد پرخطر در اولویت دریافت کرونا قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/642/ ت

نظر شما