شناسهٔ خبر: 46656851 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کاهش ۱۷ درصدی تردد خودرو در محورهای خوزستان

شایان حاجی‌نجف

معاون فنی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از کاهش ۱۷ درصدی تردد خودرو در محورهای استان در سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدطلا شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ تردد بیش از ۱۸۴ میلیون و ۵۰۷ هزار خودرو در محورهای استان خوزستان به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهش ۱۷ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به ثبت تردد بیش از ۳۸ میلیون خودروی سنگین در سال گذشته افزود: در تردد خودروهای سنگین نیز شاهد کاهش ۴ درصدی نسبت به سال ۹۸ بودیم.

معاون فنی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: محور رفت و برگشت ماهشهر – بندر امام خمینی(ره)، محور رفت و برگشت اهواز - شوش و کمربندی شمالی اهواز پرترددترین محورها در سال ۹۹ بودند.

وی افزود: در سال گذشته در محور رفت و برگشت بندر امام خمینی(ره)، جاده قدیم بندر امام خمینی(ره) - اهواز، آزاد راه پل زال - اندیمشک و جاده قدیم اهواز به بندر امام خمینی(ره) بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز به ثبت رسیده است.

شجاعی عنوان کرد: یکی از مهمترین دلایل کاهش تردد در محورهای خوزستان در سال گذشته، شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌های ترددی بوده است.

انتهای پیام

نظر شما