شناسهٔ خبر: 46655608 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان:

فوتبال استان کرمان به یکی از بی‌نظیر ترین موقعیت‌های خود رسیده است

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: امروز فوتبال استان کرمان به یکی از بی‌نظیر ترین موقعیت‌های خود رسیده است و در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محسن سلاجقه در نشست صمیمی استاندار کرمان با روسای هیئت‌های ورزشی گفت: به لطف خدا و زحمات همکاران و عزیزان ورزش و جوانان استان، امروز فوتبال استان کرمان به یکی از بی‌نظیر ترین موقعیت‌های خود رسیده است و در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارد.

او افزود: در حال حاضر ۵۶ تیم در تمام رده‌های سنی متفاوت داریم و باید بگویم با توجه حضور صنایع قدرتمند مس و گل‌گهر در استان، جامعه فوتبال کشور، فوتبال کرمان را با نام مس و گل‌گهر می‌شناسند.

سلاجقه با بیان این که در لیگ برتر فوتبال کشور، امید بسیار زیاد برای آسیایی شدن داریم، بیان کرد: دو تیم گل‌گهر و مس رفسنجان در جایگاه چهارم و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور به ترتیب با ۲۹ و ۲۸ امتیاز هستند و روند خوب و به رشدی را طی می‌کنند.

او ادامه داد: در لیگ یک و لیگ دو هم دو تیم مس کرمان و مس شهربابک هم‌اکنون صدرنشین و مدعی جدی صعود به دسته بالاتر هستند.

سلاجقه با اشاره به شرایط خوب فوتبال بانوان در استان کرمان خاطرنشان ساخت: در بخش بانوان، این فصل شهرداری سیرجان قهرمان شد و شهرداری بم هم نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان کشور شد.

او اضافه کرد: البته شهرداری بم توانسته ۷ عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور  کسب کند و باید بگویم در فوتبال بانوان، استان کرمان در کشور خانمی می‌کند. حتی عنوان خانم گلی هم در اختیار تیم‌های استان کرمان است. همچنین شهرداری سیرجان به عنوان نماینده کشورمان در رقابت‌های آسیایی که در آبان ماه برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

سلاجقه به تاسیس دومین ورزشگاه سیرجان سال گذشته، با نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و عنوان کرد: این ورزشگاه، ورزشگاه اختصاصی باشگاه گل‌گهر است  و پیش‌تر هم ورزشگاه امام علی افتتاح شده بود.

او اضافه کرد: شرکت مس نیز سه ورزشگاه در شهرهای کرمان، رفسنجان و شهربابک دارد که مراحل پایانی ساخت را طی می‌کنند.

سلاجقه از نگاه مثبت مدیران فدراسیون فوتبال به استان کرمان یاد کرد و گفت: رئیس و سایر ارکان فدراسیون فوتبال تعامل خوبی با هیئت استان دارند چرا که این استان ظرفیت‌های فراوانی دارد و می‌تواند اردوهای تیم ملی در سطوح مختلف را میزبانی کند.

سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان بیان کرد: انشالله جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور دکتر عزیزی‌خادم روز هشتم اردیبهشت در کرمان تشکیل خواهد شد البته این مهم در صورتی است که کرمان در شرایط قرمز کرونایی نباشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما