شناسهٔ خبر: 46654103 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

در ماه مبارک رمضان؛

تهیه و توزیع ۲۶۰هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان

رکنا: مدیرکل کمیته امداد استان لرستان از برگزاری سومین مرحله پویش ایران همدل در قالب اطعام مهدوی در ماه پر خیر و برکت رمضان امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

جلال شیخ پور در گفتگو با خبرنگار رکنا در خرم آباد، گفت: هدف از اجرای رزمایش ایران همدل_اطعام مهدی کمک به تأمین اطعام نیازمندان با غذای گرم و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای خانوارهای نیازمند و تحت حمایت است.

وی با تأکید بر اینکه تمام مراحل کمک به نیازمندان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود افزود: تهیه و پخت غذایی گرم با هماهنگی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

شیخ پور از برپایی ۳۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان در سراسر استان خبر داد و گفت: پخت ۲۶۰هزار پرس غذای گرم، تهیه ۵۴ هزار و ۴۰۰ بسته حمایتی و توزیع بین مددجویان و نیازمندان استان، حامی یابی برای فرزندان طرح اکرام و محسنین از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان تصریح کرد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را از طریق کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷*  و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۹۷۵۰۰۳۰۴۹۵ واریز نمایند تا در اسرع وقت به دست هم استانی‌های عزیز برسد.

همچنین تمامی ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان آماده جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی بین اقشار نیازمند است.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما