شناسهٔ خبر: 46651010 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

اشاره نیمار به تمایلش برای تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن

تسنیم

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن ضمن خوشحالی از صعود این تیم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از تمایلش برای تمدید قراردادش سخن گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، نیمار که در جریان شکست خانگی یک بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن مقابل بایرن مونیخ در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو بار تیر دروازه باواریایی‌ها را به لرزه درآورد و پس از این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد، در گفت‌وگو با سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت: خیلی خوشحالم. ما تیم فوق‌العاده‌ای هستیم و بازی فوق‌العاده‌ای را هم از خود به نمایش گذاشتیم. ما قهرمان اروپا را حذف کردیم و به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم اما حالا باید حتی سختکوشی بیشتری داشته باشیم. ما به معنای واقعی کلمه یک تیم هستیم و باید بابت این موفقیت به تک‌تک اعضای تیم تبریک گفت.

ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن که قرارداد کنونی‌اش با پاری‌سن‌ژرمن در سال 2022 به پایان می‌رسد، همچنین پس از بازی شب گذشته در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN» برزیل، با اشاره به اینکه در آستانه امضای قرارداد جدید با PSG است، گفت: تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن دیگر مسئله‌ای نیست. من اینجا و در PSG خیلی احساس راحتی می‌کنم و احساس در خانه بودن دارم. حالا نسبت به گذشته خوشحال‌تر هستم.

نیمار 29 ساله این فصل در 22 بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته و آمار 13 گل‌زده و 8 پاس‌گل را از خود برجای گذشته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما