شناسهٔ خبر: 46651007 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

پورحمیدی: بابت خطای پنالتی خودم را نمی‌بخشم/ جدایی از استقلال بهترین تصمیم من بود

تسنیم

دروازه‌بان تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بابت خطای پنالتی که در بازی با ماشین‌سازی مرتکب شدم خودم را نمی‌بخشم.

صاحب‌خبر -

حسین پورحمیدی در گفت و گویی، در خصوص تساوی تیمش برابر ماشین سازی گفت: برای برد به تبریز رفته بودیم و بازی خوبی انجام دادیم. روی یک پنالتی گل خوردیم و بابت اتفاقی که رخ داد خودم را نمی‌بخشم. بازیکن حریف هم زرنگی کرد و بعد از رسیدن به توپ خودش را به من زد تا پنالتی بگیرد. دوست نداشتم این اتفاق رخ دهد و بعد از بازی هم ناراحت بودم، باز خدا را شکر می‌کنم که گل تساوی را زدیم. در بازی با ماشین‌سازی روز ما نبود و برخی اتفاقات تیم ما را از رسیدن به برد محروم کرد.

وی در خصوص عملکرد خوبش در این فصل عنوان کرد: جدایی قرضی از استقلال بهترین تصمیم فوتبالی من بود چون اگر در این تیم می‌ماندم خیلی سخت بود که بازی کنم. خدا را شکر که امسال توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و در هر بازی هم نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم تا بازیکن مثمرثمری برای آلومینیوم اراک باشم.

پورحمیدی که قرار است فصل آینده پیراهن تراکتور را بر تن کند، در این خصوص تصریح کرد: در حال حاضر تمام تمرکزم این است که بهترین عملکرد را در آلومینیوم اراک داشته باشم و این فصل را با بهترین شرایط ممکن به پایان برسم. تراکتور تیم بزرگی است و مطمئنا در این تیم هم می‌توانم خودم را نشان دهم و پیشرفت کنم.

دروازه‌بان آلومینیوم اراک در خصوص کار کردن با علیرضا منصوریان گفت: علی آقا مربی بسیار خوبی است و خوشحالم که با این مربی کار می‌کنم. در این دو سه سال از کار کردن با استراماچونی، رسول خطیبی و منصوریان واقعا لذت بردم.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما