شناسهٔ خبر: 46650998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ساعت فعالیت مراکز اهدای خون اصفهان در ماه رمضان اعلام شد

طاهره شفیعی

به مناسبت ماه مبارک رمضان، مراکز اهدای خون استان اصفهان آماده خونگیری از روزه داران هستند.

صاحب‌خبر -

مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان اصفهان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان مرکز جامع اهداکنندگان خون میدان خواجو از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب یکسره آماده خون گیری از اهداکنندگان است.

لطفعلی جعفری با بیان اینکه فعالیت مراکز خونگیری شهرستان های استان اصفهان نیز در این ماه به قوت خود باقی است، گفت: مرکز اهدای خون خمینی شهر از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر و مرکز اهدای خون شاهین شهر روزهای زوج از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر آماده خونگیری از شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه مرکز اهدای خون زرین شهر روزهای سه شنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر دایر است، افزود: بقیه مراکز اهدای خون مانند مرکز اهدای خون کاشان، شهرضا، خوانسار و نجف آباد به روال عادی روزهای گذشته از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده خون گیری از اهداکنندگان است.

مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه درحال حاضر کمبود خاصی برای تامین خون در استان نداریم، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در ماه رمضان با کاهش اهدای خون مواجه می شویم، ولی مصرف خون و فرآورده ها به قوت خود باقی است، از شهروندان درخواست می کنیم با مراجعه مستمر و تدریجی به مراکز انتقال خون، به یاری نیازمندان بشتابند.

انتهای پیام

نظر شما