شناسهٔ خبر: 46650817 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هیات بازرسی انتخابات در کنگاور بر پیشگیری از تخلفات احتمالی تمرکز دارد

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات بازرسی بر انتخابات شهرستان کنگاور تاکید کرد که اعضای این هیات ضمن کنترل فرآیند انتخابات بر پیشگیری از تخلفات احتمالی تمرکز می‌کند.

صاحب‌خبر -

«جبار نظری» روز چهارشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: احکام اعضای هیات بازرسی بر انتخابات صادر و دبیرخانه این هیات در شهرستان کنگاور از روز ۲۴ فروردین فعال و نخستین جلسه نیز برگزار شد که فرایند انجام امور بر اساس برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مقرر در حال انجام است.

او با بیان اینکه هیات بازرسی بر انتخابات بر حسن اجرای دقیق قانون و حفاظت وصیانت از قانون تاکید دارد، اظهار کرد: سعی می کنیم بازرسان از افرادی متعهد، کارآزموده و بی طرف باشند و اصل بی طرفی در جریان انتخابات را رعایت کنند.

رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان کنگاور تشریح کرد: بازرسی تنها محدود به روز رای‌گیری نیست، بلکه بازرسان تبلیغات زودهنگام و دیگر تخلف‌های انتخاباتی را رصد کرده و رسیدگی‌های لازم را انجام می‌دهند.

او یادآور شد: ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی اصل بی‌طرفی را رعایت کنند و در این مسیر جهت حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و به موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی، به صورت روزانه پایش و ارزیابی صورت می‌گیرد.

مردم گزارش‌ها و تخلف‌های انتخاباتی احتمالی را با شماره تلفن ۰۹۱۸۷۳۹۶۹۸۶ هیات بازرسی شهرستان کنگاور در میان بگذارند.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما