شناسهٔ خبر: 46650468 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مرگ کودک یک روزه در کرمانشاه بر اثر کرونا/ همه افراد را ناقل و همه فضاها را آلوده فرض کنید

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: روز گذشته یک نوزاد یک روزه مبتلا به کرونا اهل هرسین، در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی شهر کرمانشاه درگذشت.

صاحب‌خبر -

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان، اظهار داشت: روز گذشته یک نوزاد یک روزه مبتلا به کرونا اهل هرسین، در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی شهر کرمانشاه درگذشت.

وی ادامه داد: از این نوزاد تست پی‌.سی.آر گرفته شد و مشخص شد که به کرونا مبتلا بوده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از خانواده‌ها خواست بیشتر مراقب بچه‌های خود باشند و افزود: این گونه جهش یافته ویروس به سراغ کودکان هم می‌رود.

۸ فوت دیگر در ۲۴ ساعت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در کرمانشاه

وی تعداد موارد فوت ۲۴ ساعت گذشته استان با تشخیص قطعی کرونا را هشت مورد اعلام کرد و افزود: مجموع جان باختگان کرونا از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک‌هزار و ۵۶۳ مورد رسیده است.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: این تعداد بیمار در ۱۵ بیمارستان مرکز استان و ۱۰ بیمارستان در شهرستان‌ها بستری هستند.

وی از فزایش ۵۰ درصدی بیماران اینتوبه در یک روز  خبر داد و افزود: صبح امروز نسبت به روز گذشته با افزایش هشت بیمار وصل به دستگاه تنفس مصنوعی، این تعداد با افزایش بیش از ۵۰ درصدی مواجه شد.

وی گفت:  لازم است که با توجه به گسترش ویروس همه افراد را ناقل و همه فضاها را آلوده فرض کنیم و در رعایت موازین بهداشتی سهل‌انگاری نداشته باشیم.

انتهای پیام/پ

نظر شما