شناسهٔ خبر: 46650315 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش مطرح کرد؛

ساخت تانک با توانمندی جنگ الکترونیک در ارتش

امیر مشیری با اشاره به ساخت بالگرد با قابلیت پرواز در شب و مجهز به دوربین دید در شب، گفت: ساخت انواع تانک با توانمندی جنگ الکترونیکی از دستاورد‌های مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران بلوغ جمهوری اسلامی ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «سیاوش مشیری» مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگویی با تاکید بر شعار «ارتش، فدای ملت» اظهار داشت: با نگاهی به تاریخ صدر اسلام حضرت زینب (س) می‌فرمایند: «عباس برای من یک لشکر است»، بله می‌شود یک نفر یک لشکر باشد، با گذشت ۱۴۰۰ سال مگر سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» برای جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران یک لشکر نبود، دشمن همیشه دنبال از بین بردن این لشکرهاست.

۴۸ هزار شهید ارتش در دوران دفاع مقدس

وی افزود: ۴۸ هزار شهید ارتش در دوران دفاع مقدس از سربازان تا فرماندهان ارشد که جان خود را نثار اعتلای جمهوری اسلامی کردند، عامل سرافرازی و سربلندی امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند.

نقش ارتش با ساخت انواع پهپاد در تقویت صنعت دفاعی کشور

مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش ویژه ارتش در ساخت محصولات دفاعی بومی، جهش ارتش را در ساخت انواع پهپادها، اهرم مهم در ارتقای جایگاه صنعت دفاعی کشور برشمرد و تصریح کرد: امروز پهپاد‌ها و جنگنده‌های نیروی هوایی با برخورداری از فناوری روز، مأموریت‌های مختلفی را انجام می‌دهند.

وی با معرفی برخی دستاورد‌های ارتش در تحکیم پایه‌های اقتدار دفاعی و امنیتی کشور، ساخت بالگرد‌هایی با قابلیت پرواز در شب با تجهیز به دوربین‌های دید در شب و ساخت تانک‌هایی با توانمندی جنگ الکترونیکی را از جمله محصولات دفاعی بومی زیر سایه تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن برشمرد و افزود: ساخت انواع محصولات دفاعی دریایی مانند زیر دریایی در این فهرست قرار دارد.

مشاور عالی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر عملکرد بسیار مثبت پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: هیچ جنبده‌ای از چشم تیز بین نیروی پدافند هوایی ارتش دور نیست و همواره هواگردهای بزرگ و کوچک در رصد و تیراس چشمان پدافند هوایی ما هستند.

محصولات دفاعی در اختیار مرزبانان و نیرو‌های ارتش

وی با اشاره به محصولات دفاعی در اختیار مرزبانان و نیرو‌های ارتش، اضافه کرد: سربازان ما در نیرو‌های زمینی، هوایی و دریایی ارتش به روز ترین محصولات دفاعی را در حراست از مرز‌ها و دفاع از جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات احتمالی دشمنان در اختیار دارند.

امیر مشیری برگزاری رزمایش‌های مختلف را با هدف رونمایی از ویترین محصولات دفاعی کاملاً ایرانی به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران را شکست تحمیلی دیگر رژیم آمریکا در اجرای سیاست‌های تحریمی علیه ایران در حوزه نظامی برشمرد و تصریح کرد: اقتدار دفاعی ایران به آمریکای نابکار نشان داده شده است.  

منبع: میزان

انتهای پیام/911

نظر شما