شناسهٔ خبر: 46650170 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

۳۸۷ زندانی جرائم غیر عمد استان کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار کمک‌های خیرین

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جشن‌های گلریزان امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - منصور بیژنی، مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشن کمک به آزادی بیش از ۳۸۷ زندانی جرایم غیر عمد در زندان های کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه سال گذشته با مشارکت ستاد دیه کشور، خیرین و نیکوکاران استان نسبت به دیگر زندانهای کشور رتبه خوی در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد داشته است تصریح کرد: در سال گذشته ۲۸۰ نفر از زندانیان غیر عمد و محکومین مالی با گذشت شاکی، کمکهای ستاد، تسهیلات بانکی، خیرین و نیکوکاران از زندان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

این مقام ارشد زندانهای استان با بیان اینکه یکی از محورهای اصلی سند تحول پرداخت بدهی زندانیان جرایم غیر عمد است تصریح کرد: مقرر شده برای آزادیان زندانیان جرایم غیرعمد تسهیلات کم بهره پرداخت شود.

بیژنی با تبریک ماه مبارک رمضان و فیوضات و برکات این ماه بزرگ خدا با بیان اینکه یکی از ویژگی های ماه مبارک رمضان ماه بخشش ومهربانی است افزود: از همه مردم و خیرین می خواهم که در این امر خیر خواهانه برای اینکه سرپرست خانواده ها به زندگی بازگردند و برای شادی محفل خانواده ها کمک کار زندانیان غیر عمد باشند.
 
بیشتر بخوانید:

وی گفت: انتظار داریم با همکاری و تعامل خوب صدا و سیمای مرکز استان و خبرگزاری ها و رسانه ها زمینه ای فراهم گردد تا خیرین در امر آزادسازی اینگونه افراد که بدهکار غیر بزهکار هستند تشریک مساعی داشته باشند.
 
انتهای پیام/

نظر شما