شناسهٔ خبر: 46650163 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کمیته امداد سمنان ۳۱۳ هزار پرس غذا در پویش اطعام مهدوی توزیع می‌کند

سمنان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: تهیه و توزیع ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم تا پایان ماه مبارک رمضان تدارک دیده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محسن مسعودیان راد روز چهارشنبه به رسانه ها افزود: نخستین مرکز اطعام مهدی و افطاری ساده در مرکز نیکوکاری قمر بنی‌هاشم حسینیه شهدای مدافع حرم سمنان با پخت ۱۴۰۰ پرس غذای آغاز به کارکرد.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان این ماه مبارک بیش از ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم در این آشپزخانه‌ها طبخ و بین نیازمندان توزیع شود.

مسعودیان راد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال پویش ایران همدل-اطعام مهدوی باهدف اطعام و اکرام نیازمندان در قالب طبخ غذای گرم و توزیع بسته‌های معیشتی و همچنین اکرام فرزندان ایتام و محسنین اجرا می‌شود.

وی  با بیان اینکه خیران نیک‌اندیش می‌توانند به‌صورت حضوری یا الکترونیکی در این پویش مشارکت و کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند، افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۳۷۳۰۶ برای دریافت کمک های نقدی و همدلی مردم در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه امسال نیز همانند ماه مبارک رمضان سال گذشته به‌منظور طبخ غذای گرم برای نیازمندان آشپزخانه‌های مهدوی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان هم‌زمان با نخستین شب از این ماه مبارک دایر ‌شد، اضافه کرد: در این ماه پرفضیلت بیش از ۳۱ هزار بسته حمایتی باارزش هر سبد سه میلیون ریال بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان مشارکت مردم استان را برای کمک به نیازمندان در ماه مهربانی خدا در سال گذشته ۱۳۰ میلیارد ریال در قالب اطعام مهدوی و سبد کالا عنوان و خاطرنشان کرد: میزان کمک‌های امسال بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال پیش بینی می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از برپایی ۷۲ آشپزخانه اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

نظر شما