شناسهٔ خبر: 46650001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

پاسخگویی ۲۴ ساعته به سوالات معرفتی زائران حرم رضوی در ماه مبارک رمضان

اداره پاسخگویی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان پاسخگوی ۲۴ ساعته به سوالات معرفتی زائران در حرم مطهر رضوی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان اداره پاسخگویی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با برپایی جلسات حلقه‌های معرفت و پرسمان دینی، دفاتر اعتقادی، میز پاسخگویی و... با عنوان «عالم آل محمد(ص)» پاسخگوی سؤالات زائران و مخاطبان به صورت حضوری است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی حسن‌زاده با اشاره به اینکه پاسخگویی به سؤالات دینی زائران یکی از دغدغه‌های مهم معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است، افزود: «طبیب دوار» عنوان دیگری از برنامه های ماه مبارک رمضان است که با محوریت احکام، مسائل اعتقادی و تصحیح وضو به صورت شبانه روزی به زائران و مجاوران در صحن های آزادی، انقلاب، جمهوری، پیامبر اعظم(ص) و رواق های دارالحجه، نجمه خاتون و دارالولایه ارائه خدمات می‌کند.
وی بیان کرد: همچنین برپایی «حلقه‌های معرفت» نیز به صورت ۲۴ ساعته، در مدرسه پریزاد، رواق امام خمینی(ره)، دارالحجه، ایوان مقصوره، رواق حضرت زهرا(س) و صحن‌های انقلاب، جمهوری و پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود.
رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی ادامه داد: دفاتر اعتقادی نیز در اتاق ۴۵ صحن جمهوری، مدرسه پریزاد، دارالحجه غرفه ۱۵، رواق حضرت زهرا(س) در ماه مبارک رمضان فعال بوده و آماده خدمت رسانی به زائران است.
حجت‌الاسلام‌ حسن‌زاده گفت: موضوعاتی از قبیل خانواده، اخلاق، تربیت، امام شناسی، مهدویت و.... همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در رواق های حضرت زهرا(س)، امام خمینی(ره) و صحن جمهوری در ویژه برنامه پرسمان تبیین و بررسی می شود.
وی ابراز کرد: میز پاسخگویی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است که با محوریت مشاوره اعتقادی همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ در مبادی ورودی حرم مطهر رضوی آماده پاسخگویی به سوالات زائران است.
حجت‌الاسلام‌ حسن‌زاده اضافه کرد: همچنین مخاطبان می توانند برای پاسخگویی به مسائل شرعی، قرآنی و اخلاقی خواهران و برادران از طریق سامانه ۳۲۰۲۰ و جهت پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی خود با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۰۲۰ ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/

منبع: آستان نیوز

نظر شما