شناسهٔ خبر: 46649926 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران تاکید کرد

برخورد قاطع با متخلفان اجرای مصوبات ستاد کرونا/درخواست فرمانداری از شهروندان برای معرفی متخلفان

سیدمیثاق اختر

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان اجرای مصوبات ستادملی کرونا گفت: شهروندان گزارش تخلف دستگاه های اجرایی را به فرمانداری تهران ارسال کنند.

صاحب‌خبر -

ایمان قربانی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند نظارتی در سطح شهرستان تهران برای اجرای محدودیت های کرونایی گفت: از روز شنبه هفته جاری همزمان با اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر شرایط قرمز شهر تهران و اعمال محدودیت ها تمامی سازمانها، بانک ها، بیمه ها و دستگاه های اجرایی و شرکت ها در سطح شهر تهران بررسی شدند و بعضا با بازدیدهای سرزده روند اجرای مصوبات ستاد مورد ارزیابی و نظارت قرار گرفت.

وی افزود: از سوی دیگر گزارشات مردمی از طریق تماس با بازرسی و روابط عمومی فرمانداری تهران مبنی بر عدم اجرای دورکاری و رعایت پروتکل ها داشتیم که به محض دریافت گزارش موضوع پیگیری و تذکرات لازم داده شده است. در جریان بازدیدها به حمدالله عمده سازمان ها مصوبات را در سطح دستگاه خود اجرایی کرده اند؛ اما برخی شرکت های خصوصی و نیمه خصوصی در اجرای مصوبه دورکاری و رعایت پروتکل ها دچار تخلف شده بودند یا دیر اجرا را آغاز کرده بودند که با در نظر گرفتن جنبه ارشادی از آنها درخواست شد باتوجه به شرایط سخت کنونی نسبت به اجرای دقیق مصوبات اقدام کنند.

وی ادامه داد: در شرایط قرمز شهر تهران دستگاه ها باید دورکاری را به درستی برای پرسنل خود اجرایی کنند و از دو سوم نیروهای خود به صورت دورکاری بهره بگیرند بی تردید عدم اجرای این مصوبه تخلف است؛ در این شرایط تمامی دستگاه ها باید نسبت به حفظ سلامت نیروی انسانی خود به عنوان یک سرمایه دقت نظر ویژه ای داشته باشند.

وی تاکید کرد: فرمانداری تهران این آمادگی را دارد تا موارد تخلف را توسط گزارشات مردمی دریافت و پیگیری لازم را انجام دهند به این ترتیب شهروندان می توانند تخلفات عدم اجرای مصوبات ستادملی کرونا در دستگاه های اجرایی شهرستان تهران را به فرمانداری ارسال کنند. بی تردید تا پایان محدودیت ها با موارد تخلف با قاطعیت برخورد خواهد شد و دستگاه های متخلف برابر قانون به تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

نظر شما