شناسهٔ خبر: 46649861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه:

کارخانه نوآوری در سمنان ایجاد می‌شود/ ارتقاء فعالیت‌های فناورانه

سمنان- نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: با توجه به اعلام آمادگی دانشگاه سمنان برای اختصاص فضا، کارخانه نوآوری در مرکز استان ایجاد می‌شود.

صاحب‌خبر -

عباس گلرو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه با توجه به اعلام آمادگی دانشگاه سمنان برای اختصاص فضای مناسب، کارخانه نوآوری در مرکز استان سمنان ایجاد می‌شود، ابراز داشت: طی توافقات صورت گرفته و مصوبه معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور و با حمایت مالی آن معاونت، مجوز احداث کارخانه نوآوری در سمنان اخذ شد و به‌زودی روند عملیات اجرایی راه اندازی کارخانه نوآوری در مرکز استان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیمات اتخاذشده، مراکز نوآوری یا مراکز رشد در مهدی‌شهر و سرخه نیز ذیل پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ایجاد خواهند شد، تاکید کرد: حمایت‌های مسئولان و متصدیانی مانند معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور از فعالیت‌های دانش‌بنیان می‌تواند در پیشبرد اهداف عالی این حوزه مؤثر باشد.

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه با داشتن ظرفیت‌های مناسب در حوزه فناوری سمنان می‌بایست به یکی از قطب‌های فناوری اطلاعات و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان تبدیل شود، ابراز داشت: ارتقا سطح فعالیت‌های فناورانه و بهبود و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان یکی دیگر از مسائلی است که در سطح سمنان پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان سمنان سفر کرده بود که یکی از بخش‌های سفر او رایزنی برای ایجاد کارخانه نوآوری در سمنان بوده است.

نظر شما