شناسهٔ خبر: 46649249 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌و‌گو|

استکی: اردوی مشترک با ازبکستان کار بزرگی است/ امیدوارم تیم بوکس جوانان تاریخ‌سازی کند

سرمربی تیم ملی بوکس برای تیم جوانان در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت کرد.

صاحب‌خبر -

علیرضا استکی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برگزاری اردوی مشترک بوکس با تیم ازبکستان اظهار داشت: ازبکستان سه تیم هم سطح دارد و برگزاری اردوی مشترک با این کشور کار بزرگی محسوب می‌شود که باید بابت آن از مسئولان فدراسیون تشکر کنم. بعد از این اردو می‌توانیم با آمادگی بالایی به رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند اعزام شویم.

وی افزود: به قدری مسابقات مختلف لغو شده که خودمان هم هنوز نمی‌دانیم قهرمانی آسیا برگزار می‌شود یا خیر؛ اما من دوست دارم در این رقابت‌ها حاضر شویم تا پیش از المپیک تیم ملی بوکس یک محک جدی بخورد و بچه‌ها در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

سرمربی تیم ملی بوکس در واکنش به این پرسش که آیا تیمش بهتر از دوره گذشته نتیجه می‌گیرد، گفت: نباید تیمی که حدود یک سال و نیم در هیچ رویداد بین المللی حضور نداشته را با تیمی که بعد از ۷ تورنمنت بزرگ وارد رقابت‌های قاره‌ای شده مقایسه کنیم. به هر حال تیم ملی در دوره گذشته بعد از آن همه تدارک یک مدال برنز کسب کرد و حالا ما با شرایط کاملا متفاوت باید عازم هند شویم.

وی ادامه داد: تیمی متشکل از جوانان و باتجربه‌ها در اختیار داریم و احتمال دارد بوکسور‌هایی را به رقابت‌های قاره کهن ببریم که نخستین بار است در رقابت‌های قهرمانی آسیایی بزرگسالان شرکت می‌کنند؛ اما این ریسک را به جان می‌خریم تا کم کم نسل جدیدی را وارد تیم ملی کنیم.

استکی در خصوص اینکه به نظر او تیم جوانان توانایی تاریخ سازی در لهستان را دارد، خاطرنشان کرد: رضا مهدی‌پور سرمربی تیم جوانان از دوستان بسیار خوب و نزدیک من است که برای او و تیمش آرزوی موفقیت می‌کنم. کسب مدال در رقابت‌های قهرمانی جهان کار دشواری است؛ اما امیدوارم این طلسم با مشت‌های پرقدرت جوانان بوکس ایران شکسته شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما