شناسهٔ خبر: 46649144 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

کشتیرانی تعمیر و ساخت کشتی را به مجتمع ایزوایکو ارائه دهد

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با توجه به توان داخلی ایزوایکو برای ساخت و تعمیر انواع کشتی گفت: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز می‌تواند در این راستا سفارش تعمیر و ساخت کشتی را به این مجتمع ارائه دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری هرمزگان، فریدون همتی در دیداری با محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، به تقویت صنعت کشتی‌سازی داخلی با ارائه سفارش ساخت و تعمیر شناور به مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو در بندرعباس تاکید کرد.

وی بیان داشت: مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در بندرعباس، از توانمندی خوبی در زمینه ساخت و تعمیرات کشتی برخوردار است.
استاندار هرمزگان ادامه داد: این مجموعه توانسته با خودباوری و اتکا به توان داخلی، دانش و توان ساخت و تعمیرات انواع کشتی ها را بومی سازی کند.
همتی ادامه داد: پس از پیگیری‌هایی که صورت گرفت، تعمیرات کشتی های شرکت ملی نفتکش نیز در این مجتمع انجام می‌شود که موجب رونق هرچه بیشتر فعالیت‌ها در مجتمع ایزوایکو شده است.
شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) درسال ۱۳۵۲ به منظور جذب بخش بزرگی از بازار تعمیرات و ساخت شناور در ۳۷ کیلومتری غرب بندرعباس احداث شد.

نظر شما