شناسهٔ خبر: 46649014 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

شمسایی:

قهرمان شویم یا نشویم، از تیمم تشکر می‌کنم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: امسال در لیگ برتر فوتسال چه قهرمان بشویم و چه نشویم، خالصانه از تک‌تک بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که این شرایط سخت را تحمل کردند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| وحید شمسایی درباره مشکلات و سختی‌های گیتی‌پسند در مرحله دوم لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: سال 78 از طریق «امیر شمسایی» به فوتسال آمدم و در حال حاضر 22 سال است که در این رشته فعالیت می‌کنم. دو یا سه سال بیرون از لیگ بودم و یا نخواستم تیم داشته باشم اما 17 سال مداوم در لیگ حضور داشتم.  

 

به گزارش ایرنا، وی افزود: سختی‌ و بی‌پولی‌های زیادی در فوتسال دیدم و مسیر پر فراز و نشیبی را طی کردم اما امسال شرایط واقعا برای من متفاوت بود. 16 بازیکن در ابتدای فصل گرفتیم و من به «محمد هاشم‌زاده» و «مجید رییسی» می‌گفتم که خدا ما را دوست دارد که یک مجموعه حرفه‌ای با بازیکنان با کیفیت داریم.

 

شمسایی بیان کرد: در ابتدا انتخاب 12 نفر برای بازی سخت بود اما حالا به جایی رسیدیم که با 9 بازیکن به مصاف فرش‌آرا رفتیم. خودم، تیمم را چشم زدم. در حال حاضر نفرات بسیار کمی برای بازی کردن داریم اما خوشحالم که امسال این سختی‌های عجیب و غریب را تجربه کردم. ما در این فصل قلب‌درد داشتیم. دو، سه بازیکن رباط پاره کردند. ما در این فصل بی‌انضباطی داشتیم.  کرونایی‌های زیاد داشتیم به شکلی که در ابتدای فصل پنج نفر و در اواسط هفت نفر کرونایی شدند.  

 

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: اما با این همه سختی خدا را شکر می‌کنم که مردهای جنگی داریم. به یقین می‌گویم بازیکنانی که الان در اختیار دارم، باغیرت‌ترین و بامعرفت‌ترین نفراتی هستند که در زندگی ورزشی‌ام دیدم زیرا در حال حاضر شرایط بسیار سختی از نظر کمبود بازیکن داریم و نفراتی همچون «اصغر حسن‌زاده»، «سپهر محمدی»، «محمدرضا سنگ‌سفیدی»، «علی وفایی»، «سعید احمد عباسی» و «فرهاد توکلی» واقعا سنگ تمام گذاشتند.  

 

وی تصریح کرد: بازیکنان با تجربه ما در کنار بازیکنان جوان تیم با تمام وجود معرفت گذاشتند تا این نتایج را بگیریم. باور کنید در تمرینات هم نمی‌توانیم پازل تمرینی را به درستی بچینیم چرا که نفراتمان کم است. جا دارد همینجا هم بگویم که چه قهرمان بشویم و چه نشویم، خالصانه از تک‌تک بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که این شرایط سخت را تحمل کردند.  

 

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال در خصوص صحبت با «سید شهاب‌الدین عزیزی خادم» رییس جدید فدراسیون فوتبال پیرامون مسائل فوتسالی عنوان کرد: همه من را می‌شناسند که نه اهل چاپلوسی هستم و نه دنبال پست مقامم. من همه پستی و بلندی‌های ورزش را دیدم. بله با او صحبت داشتم و قرار شد در آینده‌ای نزدیک مفصل‌تر صحبت کنیم. در حال حاضر شرایط سخت و شلوغ فدراسیون را درک می‌کنم و می دانم که رییس جدید چه کار سختی در پیش دارد.  

 

او افزود: ما باید این شروع جدید فدراسیون را به فال نیک بگیریم. من معتقدم که عزیزی خادم شروع خوبی داشته و در حال اقدام‌های مثبتی است. همین که بعد از آمدن او خبر حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت‌های تدارکاتی به گوش‌ می‌رسد، نشانه خوبی است. یا اینکه می‌بینیم فدراسیون با یک شرکت هواپیمایی قرارداد بسته و تیم‌های ملی می توانند از این به بعد راحت پرواز داشته باشند، خبر خوبی است. معتقدم ضمن تشکر از مدیران قبلی، باید به این فدراسیون زمان بدهیم تا بتوانند کارها را به مرور جلو ببرند.

 

شمسایی در پایان گفت: فدراسیون فوتبال در حال حاضر دست عزیزی خادم است و ما باید فوتبالی به این موضوع نگاه کنیم و اگر می‌توانیم به او در این راه کمک کنیم. به نظر من کسی که نمی‌تواند کمک کند، حداقل خلل هم وارد نکند.

نظر شما