شناسهٔ خبر: 46648782 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار تهران:

شهرداری تهران متناسب با معضلات تحمیل شده به ری خدمات ارائه کند

تهران- فرماندار ویژه ری با اشاره به اینکه مشکلات آرادکوه و سگ های بلاصاحب از سوی شهرداری تهران به ری تحمیل شده است گفت: شهرداری تهران متناسب با معضلات تحمیل شده به ری خدمات ارائه کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان ری که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در استانداری تهران برگزار شد اظهار داشت: امروز در شهرستان ری سرریز مشکلات شهر تهران را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه مطالبه عمده شهروندان این شهرستان تخصیص متناسب و عادلانه سرانه‌های تخصیص داده شده به شهر تهران به شهرستان ری است گفت: اگر مشکلات تهران به ری منتقل می‌شود پس حتماً باید متناسب با این مشکلات به شهروندان شهرستان ری از سوی شهرداری تهران خدمات ارائه شود.

معاون استاندار تهران عنوان داشت: برخی توافقات در سال‌های گذشته صورت گرفته و به عنوان نمونه تقاطع غیر هم سطح اتوبان امام علی که عمده بار ترافیکی این اتوبان را در ری شاهد هستیم و تاکنون چند نفر از شهروندان ری جان خود را از دست داده اند و در این راستا پس از ۱۱ سال هنوز هیچ کاری عملیاتی نشده است.

فرماندار ویژه ری در ادامه بیان داشت: برای ایجاد هرگونه مشکل اعم از زیست محیطی نظیر آرادکوه و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در شهرستان ری شهرداری تهران هیچ مجوزی از فرمانداری اخذ نمی‌کند اما هنگام ارائه خدمات هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد و در این زمینه خواستار هستیم که شهرداری تهران متناسب با مشکلاتی که برای ری ایجاد کرده ارائه خدمات کند.

نظر شما