شناسهٔ خبر: 46648420 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

پیام مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی درپایان مسابقات بین المللی دوومیدانی

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی طی پیامی از مسئولین، برگزار کنندگان مسابقات بین المللی دوومیدانی و جامعه ورزشی قدردانی کرد. درمتن این پیام امده است: مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) گرامیداشت استاد باغبانباشی با بهترین شرایط برگزاری به ایستگاه پایانی خود رسید. مسابقاتی که جدای از کیفیت خوب برگزاری و نتایج […]

صاحب‌خبر -

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی طی پیامی از مسئولین، برگزار کنندگان مسابقات بین المللی دوومیدانی و جامعه ورزشی قدردانی کرد.

درمتن این پیام امده است:

مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) گرامیداشت استاد باغبانباشی با بهترین شرایط برگزاری به ایستگاه پایانی خود رسید.
مسابقاتی که جدای از کیفیت خوب برگزاری و نتایج کسب شده، تجربه‌ی جدیدی از وفاق و همدلی در مسئولین استان را به خوبی نشان داد.
نزدیک به یک ماه برنامه‌ریزی و تلاش یک هفته‌ای ستاد برگزاری باعث شد تا شهر مشهد مقدس میزبانی سربلند برای هشت کشور خارجی و ۳۲ تیم از سراسر کشور ایران اسلامی باشد.

حضور قابل توجهی از ورزشکاران دختر و آقایان ورزشکار خارجی و ایرانی، رعایت شدیدترین پروتکل های بهداشتی، رضایتمندی اکثر ورزشکاران و کادراجرایی، جابجایی رکوردها و برگزاری اولین رویداد بین‌المللی دو ومیدانی بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی در فضای باز از جمله مهمترین دستاوردهای این رویداد مهم ورزشی بود.

تلاش های شبانه روزی آقای صیامی رئیس پرتلاش فدراسیون دوومیدانی و همکاران ایشان، همراهی و همدلی کم نظیر موسسه تربیت بدنی آستان قدس و همکاری بسیار عالی مدیر محترم بنیاد کرامت و آقای تاج فیروز و نیروهای خدوم تحت امر و حمایت های بی شائبه دکتر کلایی شهردار محترم شهر مشهد و اعضای شورای شهر و مساعدت و پشتیبانی های جناب آقای معتمدیان استاندار پرتلاش و خستگی ناپذیر خراسان‌رضوی موجبات افتخار و سربلندی ورزش استان را فراهم نمود.

نظارت و همراهی دانشگاه علوم پزشکی در کنار تلاش شبانه روزی اصحاب شریف رسانه باعث شد این مسابقات با بهترین شرایط برگزار شود حضور تمام وقت سرپرست محترم دومیدانی استان و همکارانشان و برنامه ریزی معاونت محترم ورزشی و کارشناسان اداره کل و روابط عمومی باعث شد میهمانان کمترین مشکل را داشته باشند.

اینجانب به عنوان خدمتگزار جامعه با افتخار ورزش و جوانان استان تقدیر و تشکر از همه این عزیزان و پیشکسوتان و همکاران اعضای ستاد برگزاری از حمایت‌های مقام عالی وزارت و جناب آقای دکتر علی نژاد معاون محترم ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و دبیر کل کمیته ملی المپیک و معاون محترم سیاسی امنیتی استانداری و حضور ارزشمندشان در مراسم افتتاحیه صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی می نمایم امیدوارم با بهتر شدن شرایط بیماری کرونا تا پایان سال شاهد برگزاری رویداد های بهتری باشیم

نظر شما